Lies of P elektryzuje walkami z bossami. Studio stawia na klimatyczne starcia
Koreańska ekipa jest coraz bliżej premiery niezwykle obiecującej historii mechanicznego Pinokia przemierzającego dotknięte koszmarem miasto Krat. Z tej okazji możemy spojrzeć na intensywne pojedynki z najbardziej wymagającymi przeciwnikami.
Subskrybenci Game Passa doświadczają intensywnych tygodni – na początku września zadebiutował Starfield, tymczasem już za tydzień, 19 września, usługę wzmocni najnowszy projekt Round8 Studio i Neowiz. Pamiętajmy jednak, że Lies of P znajdzie się również na platformie PlayStation i będzie dostępne na konsolach poprzedniej generacji.
Najnowszy materiał opublikowany przez redakcję IGN przybliża nam wymagające starcia z bossami i trudniejszymi wrogami. Walcząc z największymi przeciwnikami w Lies of P, jak przystało na gatunek, będziemy musieli wyczuć właściwe momenty do zadania ciosu, zostaniemy zmuszeni do wybrania właściwej opcji walki i skorzystania z wielu broni – już we wcześniejszych wywiadach deweloperzy z Round8 wspominali o systemie wytrzymałości oraz doskonaleniu poszczególnych ruchów.
Mechaniczny Pinokio nie tylko zmierzy się z marionetkami, które zdominowały miasto, ale będzie musiał przystąpić do walki z przerażającymi kreaturami wprowadzającymi strach i niepokój. Spore wrażenie robi chociażby krwiożerczy klaun czy sporych gabarytów potwór posiadający ramiona służące nie tylko do wymierzania ciosów, ale i strzelania.
Lies of P nie będzie jednak typowym przedstawicielem gatunku soulslike. Deweloper Jiwon Choi już kilka tygodni temu potwierdził, że głównym założeniem całego studia jest koncentracja graczy na klimatycznej, mrocznej historii – dlatego też starcia nie mogą być zbyt wyczerpujące.