The Last of Us Multiplayer ma stawiać na rywalizację 40 graczy? Deweloper pochwalił się pracą nad grą
Trudno powiedzieć, czy sieciowy The Last of Us kiedykolwiek powstanie, ale pojawiła się kolejna ciekawa wiadomość dotycząca gry. Według jednego z projektantów – sieciowa produkcja miała oferować rywalizację do 40 graczy.
The Last of Us Part II miało trafić na rynek z trybem sieciowym, ale Frakcje zostały znacząco rozbudowane, Sony postawiło na samodzielną grę i w zasadzie nie wiemy, czy produkcja kiedykolwiek trafi na rynek. Ostatnie zwolnienia w Naughty Dog miały ostatecznie „wstrzymać” prace nad pozycją nastawioną na PVP.
Na projektem najwidoczniej pracował Iana Blake, były projektant z Naughty Dog, który po zwolnieniu ze studia postanowił zaktualizować swój profil na LinkedIn. To właśnie w tym miejscu pojawiła się adnotacja, według której twórca rozwijał „niezapowiedziany projekt multiplayer”, oferujący wsparcie do 40 graczy.
Możemy śmiało podejrzewać, że Naughty Dog rozwijało lub nadal opracowuje tylko jedną sieciową produkcję – The Last of Us. Iana Blake wspomniał, że miał okazję tworzyć kilka systemów oraz zajmował się udoskonaleniem rozgrywki przez regularne testy i zbieranie informacji zwrotnych od zespołów odpowiedzialnych za kontrolę jakości.
W niedalekiej przyszłości mogą pojawić się kolejne zakulisowe informacje dotyczące sieciowego The Last of Us, ponieważ następni zwolnieni twórcy mogą dzielić się szczegółami na temat projektu.