Xbox ze znakomitą reklamą na The Sphere. Firma wykorzystała „wizytówkę Las Vegas”
Microsoft wczoraj zaprezentował nową reklamę Xboksów Series X|S oraz gier dostępnych na platformie amerykańskiej korporacji i następnym elementem promocji było wrzucenie na The Sphere materiału promującego Xboksa. Pomysł robi wrażenie.
W zeszłym miesiącu w Las Vegas otwarto „arenę rozrywkową”, która w swoim wnętrzu skrywa 18 600 miejsc, ale tak naprawdę jest to ogromna kula o średnicy 157 metrów – firma przygotowała wyświetlacze LED o łącznej powierzchni 54 m kw.
Miejscówka robi ogromne wrażenie, ale pierwszy raz The Sphere zostało wykorzystane do kampanii promocyjnej z branży gier. Microsoft przekształcił budynek w zielony znak Xboksa, na którym następnie pojawiły się motywy z promowanych przez amerykańską korporację produkcji – Starfield, Hellblade 2, Forza Motorsport i Cyberpunk 2077.
The Xbox marketing campaign is back.#Xbox #PowerYourDreams pic.twitter.com/3uBi6E0mCZ
— ✖️Astal✖️ (@astaranx) October 20, 2023
Pretty rad watching @Xbox and our games taking over the @SphereVegas from home tonight! 💚🙅🏼♂️🔮 pic.twitter.com/ohM3ephPYh
— Aaron Greenberg (@aarongreenberg) October 20, 2023
Na uwagę w tym miejscu zasługuje na pewno wykorzystanie ciekawego motywu oraz samą prezentację konsol – The Sphere zapewnia możliwość stworzenia świetnego efektu 3D, który pojawia się już w wielu miastach na dużych, nowoczesnych reklamach.
Jak widać Microsoft wykorzystuje okazje, by zachęcać graczy do swoich tegorocznych tytułów, chce promować polską pozycję, a jednocześnie przypominać o nadciągającej, przyszłorocznej przygodzie.