The Last of Us Multiplayer zostało anulowane według twórcy God of War. Jim Ryan wkurzył studia PlayStation
Na początku tygodnia David Jaffe opublikował wiadomość dotyczącą wieloletniej producentki PlayStation. Twórca oryginalnego God of War postanowił kontynuować temat i potwierdził ciekawe sytuacje zza kulis japońskiej korporacji.
Były pracownik Sony otrzymał informacje od pracowników PlayStation i postanowił się nimi podzielić. David Jaffe zaznacza, że szczegóły zostały mu przedstawione przez osoby, które bezpośrednio rozmawiały z Connie Booth.
Producentka ponad 120 gier, która pracowała nad wszystkimi najważniejszymi produkcjami first-party PlayStation została zwolniona. David Jaffe potwierdził, że Connie Booth nie odeszła lub nie przeszła na emeryturę, a w zasadzie twórca sugeruje ciekawą sytuację – szefowa tytułów na wyłączność jest ofiarą pomysłu Jima Ryana.
Sony w żaden sposób nie ostrzegło kobiety, która przez ponad 26 lat zajmowała się tytułami ekskluzywnymi PlayStation – po prostu nagle otrzymała wiadomość, że została zwolniona.
Zdaniem twórcy God of War to Jim Ryan był przekonany, że gry-jako-usługa to przyszłość i powiedział zespołom PlayStation, by realizowały produkcje multiplayer. Deweloperzy nie byli zadowoleni z tego kierunku.
The Last of Us Frakcje miało zostać anulowane, co „zdenerwowało” wiele studiów PlayStation, wywołało wewnętrzne zamieszanie, a jednocześnie... Connie Booth została oskarżona o obranie strategii rozwoju gier-jako-usług w PlayStation Studios, co poskutkowało jej zwolnieniem.
Według otrzymanych informacji – większość specjalistów pracujących z Connie Booth odeszło w podobnym czasie.