Diablo 4 Sezon Krwi z nowościami. Blizzard rozbudowuje grę i poprawia doświadczenie graczy
Blizzard nie zwalnia i Sezon Krwi w Diablo 4 został rozbudowany. Twórcy podczas BlizzConu zapowiedzieli dodanie do gry Plugawych pierścieni i nowe przedmioty trafiły już do gry. Część graczy może pamiętać te elementy z Sezonu Plugawców.
Diablo 4 w przyszłym roku otrzyma pierwszy dodatek, a w międzyczasie deweloperzy chcą cały czas rozbudowywać produkcję. Jeszcze do końca roku wystartują następne wydarzenia, a jednocześnie gracze mogą zgarnąć nowe przedmioty.
Blizzard ma duże plany dotyczące rozwoju Diablo 4. Na początku 2024 roku zadebiutuje 3. sezon rozgrywek, ale zanim sprawdzimy zupełnie nowy temat i zmierzymy się z kolejnym zagrożeniem w Sanktuarium, zainteresowani mogą sprawdzić Plugawe Pierścienie.
Deweloperzy dodali pięć unikatowych przedmiotów, które mogą pozytywnie wpłynąć na doświadczenie fanów spędzających wolny czas w produkcji.
Plugawe pierścienie
Dodano pięć nowych unikatowych pierścieni, po jednym dla każdej klasy. Zostały stworzone w oparciu o popularne plugawe moce z Sezonu Plugawców i są od razu dostępne w Sferach Sezonowej i Wieczności.
- Pierścień Czerwonej Furory (unikatowy pierścień barbarzyńców)
- Po zużyciu 100 pkt. furii w ciągu 3 sek. następne użycie umiejętności Młot Starożytnych, Wypiętrzenie lub Śmiertelny Cios gwarantuje trafienie krytyczne i zadaje obrażenia od trafień krytycznych zwiększone o 10–30% [x] (obrażenia są mnożone).
- Opalizująca Obrączka Tal Rashy (unikatowy pierścień czarodziejów)
- Za każde zadane obrażenia od żywiołów zyskujesz obrażenia zwiększone o 10–15% [x] na 4 sek. Zadawanie obrażeń od żywiołów odświeża wszystkie premie.
- Nieugięta Wola Airidy (unikatowy pierścień druidów)
- Gdy używasz umiejętności Specjalnej i ponownie po 5 sek., przyciągasz odległych wrogów i zadajesz im 0,5–1,0 pkt. obrażeń fizycznych. Te obrażenia są zwiększone o 1% [x] za każdy 1 pkt. Siły Woli.
- Wijący się Sygnet Szachrajstwa (unikatowy pierścień łotrów)
- Użycie umiejętności Podstępu pozostawia za sobą pułapkę-atrapę, która stale prowokuje i wabi wrogów. Pułapka-atrapa eksploduje po 3 sek. i zadaje 2,0–3,0 pkt. obrażeń Cienia. Efekt może wystąpić co 12 sek.
- Pierścień Świętokradczej Duszy (unikatowy pierścień nekromantów)
- Automatycznie aktywujesz następujące wyposażone umiejętności na zwłokach wokół ciebie:
- Ożywienie Szkieletu – co 1–2 sek.
- Wybuch Zwłok – co 1–2 sek.
- Trupie Macki – co 8–16 sek.
To jednak nie koniec, ponieważ deweloperzy zajęli się także poprawkami w Sezonie Krwi, podziemiach, zadaniach, rozgrywce czy też w temacie ułatwienia dostępu.
Sezon Krwi
- Naprawiono błąd, który powodował, że podczas walki z Władcą Zirem dodatkowi wrogowie nie zostawali ogłuszeni w przypadku zamroczenia Władcy Zira.
- Naprawiono błąd, który powodował, że Metamorfoza nie aktywowała tymczasowych premii do szybkości ruchu.
- Naprawiono błąd, który powodował, że moc Wampiryzmu Oczekiwanie nie wyświetlała redukcji czasu odnowienia umiejętności Specjalnych podczas pobytu w mieście.
- Naprawiono błąd, który powodował, że moc Wampiryzmu Hektyzm nie redukowała czasu odnowienia umiejętności z ładunkami.
- Naprawiono błąd, który powodował, że można było ukończyć zadanie sezonowe Bitwa Strachu i Wiary bez przechodzenia rozdziału III postępów sezonowych.
- Naprawiono błąd, który powodował, że można było nacisnąć przycisk ulepszenia mocy Wampiryzmu, gdy nowe moce nie były dostępne, co skutkowało utratą 25 porcji potężnej krwi.
- Naprawiono błąd, który powodował, że Władca Zir mógł się nie odrodzić, gdy gracz zbyt szybko wszedł do obszaru z bossem po odrodzeniu się.
- Naprawiono błąd, który powodował, że Odskok i umiejętności niezadające obrażeń mogły wywołać Hemomancję.
Podziemia i wydarzenia
- Naprawiono błąd, który powodował, że w Mogile Lubana dalsze postępy nie były możliwe w przypadku odrodzenia się wroga za zamkniętymi drzwiami.
- Naprawiono błąd, który powodował, że potwory mogły się odradzać w lokacji Portalu Koszmarów po teleportacji lub zniszczeniu portalu.
Zadania
- Naprawiono wiele błędów, które powodowały, że znacznik zadania mógł zniknąć po opuszczeniu obszaru w trakcie wykonywania wielu zadań.
- Naprawiono błąd, który powodował, że Pradia i jej rycerze mogli się zatrzymać podczas zadania Przeczesywanie Kaldeum, gdy niektórzy elitarni wrogowie zostali zabici z dystansu podczas zadania „Zabij demony atakujące z góry”.
Rozgrywka
- Naprawiono błąd, który powodował, że Lilit mogła użyć ataku obszarowego, mimo że została pokonana po pierwszej fazie Echa Lilit.
- Naprawiono błąd, który powodował, że anielski oddech lub mikstury mogły się losowo pojawiać po odrodzeniu się Zamrożonej Bestii.
- Naprawiono błąd, który powodował, że postacie podążające za graczem mogły się zablokować w przypadku kilkukrotnego użycia przejścia.
- Naprawiono błąd, który powodował, że Wewnętrzne Spojrzenie nie aktywowało się poprawnie na manekinach treningowych.
- Naprawiono błąd, który powodował, że słudzy nekromantów i kompani druidów nie atakowali manekinów treningowych.
Ułatwienia dostępu
- Naprawiono błąd, który powodował, że czytnik ekranu niepoprawnie odczytywał łączną liczbę pkt. zdrowia, gdy przekraczała ona 999.
- Naprawiono błąd, który powodował, że czytnik ekranu na PS4 nie czytał całości tekstów w opisach u handlarzy i rzemieślników.
Różne
- Naprawiono błąd, który powodował, że osiągnięcia związane z wzmocnieniem Wybrańca Nienawiści nie aktywowały się poprawnie.
- Różne usprawnienia wizualne, dotyczące wydajności i stabilności.
Jak widać Blizzard reaguje na komentarze społeczności i małymi krokami rozwija Diablo 4. Jeszcze pod koniec roku na serwerach ma pojawić się zupełnie nowa zawartość end-game, która powinna szczególnie zainteresować graczy, którzy ukończyli już wszystkie podstawowe atrakcje z Sezonu Krwi.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Diablo IV.