Starfield. Coraz bliżej do wydania wielkiej aktualizacji. Beta patch z poprawioną jakością obrazu z DLSS
Pecetowi gracze wciąż testują betę dużej aktualizacji Starfield, która trafi do szerokiej dystrybucji jeszcze w listopadzie. Jedną z największych zmian w tym patchu jest znaczące zwiększenie wydajności RPG.
Beta aktualizacji doczekała się właśnie nowej wersji 1.8.84, w której Bethesda zajęła się przede wszystkim tematem DLSS i Frame Generation. Dzięki nowej łatce, która jest już testowana na PC, zlikwidowano problem postaci, które były rozmazane lub wokół których zauważalne były "duszki", związane z działaniem DLSS Frame Generation. A to nie koniec poprawek, bo Bethesda podbiła jakość renderowania obrazu z DLSS 3 a także podniosła stabilność software'u przy korzystaniu z tej technologii.
Główne zmiany w aktualizacji 1.8.84:
- Zwiększona stabilność DLSS
- Naprawiono efekt rozmycia obrazu z DLSS Frame Generation
- Naprawiono efekt rozmycia i ghostingu wokół postaci przy korzystaniu z DLSS Frame Generation.
- Naprawiono efekt ziarna/przeostrzenia widoczny w ciemnych obszarach z DLSS.
- Poprawiono działanie UI-opcji związanych z DLSS.
- Naprawiono pracę kamery, która czasem mogła trząść się w niezamierzony sposób podczas manewrów statkiem.
Po kilku-kilkunastu kolejnych dniach testów aktualizacja będzie gotowa do dystrybucji na PC oraz XSX/XSS.
Sprawdźcie przy okazji, jak wielką optymalizację kodu Bethesda wprowadziła do Starfield dzięki rzeczonej aktualizacji - nawet bez włączonego DLSS.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Starfield.