The Last of Us 2 Remastered ze szczegółami. Twórca zdradził zawartość trybu No Return
The Last of Us 2 Remastered zmierza na rynek i odświeżone wydanie hitu z czasów PlayStation 4 otrzyma nową zawartość. Jeden z deweloperów pochwalił się pracą nad nowym wariantem rozgrywki i w rezultacie poznaliśmy szczegóły trybu No Return.
Na początku 2024 roku zadebiutuje The Last of Us Part II Remastered i będzie to pierwsza gra PlayStation Studios na kolejne 12 miesięcy. Sony w ostatnich dniach potwierdziło przeciek, ale nadal nie znamy wszystkich szczegółów dotyczących przygotowanej zawartości.
Nad The Last of Us Part II Remastered pracował między innymi Colin Freeman, który został zatrudniony przez Naughty Dog do testowania nowej zawartości. Twórca prawdopodobnie nie powinien zdradzać takich szczegółów, ale postanowił zaktualizować swój profil na LinkedIn, gdzie potwierdził szczegóły trybu No Return.
Zdaniem autora – nowy tryb nie zaoferuje wielu lokacji. Przedstawiciel Naughty Dog potwierdził, że „stworzył, wdrożył i przetestował obszary dialogowe SI w silniku” i „dostosował znaczniki PAT na powierzchniach i obiektach” na 12 różnych poziomach.
Możemy podejrzewać, że w No Return trafimy do 12 różnych miejsc, które mogliśmy odwiedzić w historii The Last of Us Part II, by następnie zmierzyć się z nowym wyzwaniem. Colin Freeman wspomniał w samym opisie, że nowy wariant zabawy to tryb typu roguelike.
Colin Freeman miał także okazję zająć się 135 zadaniami w opowieści The Last of Us Part II Remastered – Naughty Dog zajęło się odświeżeniem każdej misji, by dostosować poziomy oświetlenia „do estetyki filtra wizualnego”.