Sytuacja z niesłusznymi banami dla posiadaczy PS5 wraca do normy. Sony wciąż nie opublikowało wytłumaczenia

Gry
2651V
PS5
Bartosz Dawidowski | 07.12.2023, 10:18

W sieci od kilku dni pojawiają się doniesienia od Posiadaczy PS5 i PS4, którzy otrzymali bana na swoje konto twierdząc, że nie zrobili nic złego. Na szczęście wygląda na to, że sytuacja wraca do normy.

Tym razem pojawiają się sygnały i komentarze, że niesłusznie wlepiane bany w ostatnich dniach są znoszone. Gracze odzyskują dostęp do pełni funkcjonalności swoich kont. Wygląda na to, że większość osób, które otrzymało blokadę, może już normalnie bawić się po upływie 24 godzin od zdarzenia.

Dalsza część tekstu pod wideo

Niestety Sony wciąż nie skomentowało całej sytuacji. Gracze zastanawiają się, jaka była przyczyna nałożenia na nich banów. Niektórzy spekulują, że to efekt systemowego błędu, który miała naprawić wczorajsza aktualizacja systemowa PS5, o której pisaliśmy tutaj.

O problemie powodującym utratę dostępu do kupionych gier w wersjach cyfrowych donosiliśmy już we wtorek.

Źródło: https://www.pushsquare.com/news/2023/12/sony-reversing-psn-account-bans-still-hasnt-offered-an-explanation

Komentarze (100)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper