Star Citizen z ogromnym przywiązaniem do graficznych detali. Realistyczne włosy postaci na filmikach
Star Citizen po 10 latach prac wciąż znajduje się w fazie alfa. Deweloperzy nie przestają dzielić się z nami postępami w pracach - często dotyczycących najmniejszych szczegółów graficznych.
Tym razem takim detalem jest technologia związana z renderowaniem realistycznych, poddających się fizyce włosów. Rzecz wydawałoby się mało istotna w grze, w której 90% czasu spędza się w kosmicznych hełmach, ale jednak warta odnotowania.
Nowość graficzna pojawi się w Star Citizen w wersji Alpha 3.22. Obecnie testować ją można w wersji beta a pierwsze osoby dzielą się filmikami demonstrującymi postępy Cloud Imperium Games w tym zakresie.
Star Citizen ma ogromne ambicje, ale jest też obiektem dużej krytyki, bo w tytule po 10 latach rozwoju znajduje się wciąż ogrom bugów, takich jak chociażby wadliwie działająca AI wrogów czy przenikanie obiektów przez otoczenie. Fani krytykują też kiepski stan technicznej optymalizacji tytułu ekskluzywnego na PC.
Gra zgarnęła już od fanów ponad 645 mln dolarów. Więcej na ten temat pisaliśmy w tym miejscu.