Epic bierze rynek gier szturmem. Ogromne zainteresowanie LEGO Fortnite i Rocket Racing
Rocket Racing jest już dostępne w dystrybucji cyfrowej, o czym pisaliśmy już w piątek. Okazuje się, że nowe przedsięwzięcie Epic Games cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem - choć nie tak wielkim, jak LEGO Fortnite.
Debiut Rocket Racing już można zaliczać do jednych z największych wydarzeń w branży gier w 2023 roku. Ten nowy moduł w Fortnite przyciągnął do siebie w jednym momencie weekendu ponad 500 tysięcy osób. To nic jednak w porównaniu z gigantycznym sukcesem LEGO Fortnite, które uzyskało w tej kategorii rezultat na poziomie 2,3 mln graczy. Obie pozycje dystrybuowane są w formie free-to-play.
Epic Games idzie za ciosem, dalej rozwijając Fortnite. Oprócz modułu survivalowo-rzemieślniczego (LEGO Fortnite) oraz wyścigowego (Rocket Racing) do produkcji wjechał 9 grudnia Fortnite Festival. To muzyczno-rytmiczne dzieło studia Harmonix, z którego gameplay czeka na was poniżej.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Fortnite.