UFL rzuci wyzwanie FIFA i eFootball. Powstająca od 7 lat gra dla PS5 i XSX na rozgrywce
Czy eFootball i FIFA doczekają się niedługo godnego konkurenta? Pierwszą rozgrywkę z nowej gry piłkarskiej mogliśmy oglądać już w marcu 2023 roku. Teraz pora na świeżą dawkę gameplayu.
Projekt, w który zainwestował Cristiano Ronaldo nabiera już finalnych szlifów. Na youtubowym kanale UFL pojawił się szereg materiałów wideo, prezentujących rozgrywkę z gry zmierzającej na PS5 i XSX.
UFL będzie produkcją dystrybuowaną za darmo a twórcy zapewniają, że tytuł będzie "wolny od obowiązkowych opłat czy subskrypcji". Gra ma otrzymywać też regularne aktualizacje. Co chyba najważniejsze - mikrotransakcje mają ograniczać się do kosmetycznych motywów. Tytuł ma być wolny od elementów pay-to-win.
"Gra zostanie udostępniona za darmo (bez subskrypcji i obowiązkowych opłat) i będzie regularnie rozwijana. Nasza produkcja jest zaprojektowana tak, by zapewniała równe warunki fair-play dla wszystkich, bez opcji pay-to-win" - głosi oficjalny opis UFL.
Niestety wciąż nie wiemy, kiedy gra, w którą zainwestował Cristiano Ronaldo pojawi się w cyfrowej dystrybucji. Autorzy zapewniają, że są już bardzo bliscy finału prac. Czekamy zatem na konkrety dotyczące premiery.
"Ronaldo zainwestował w tytuł ponad 40 milionów dolarów, tak by wywrzeć znaczący wpływ na sposób interakcji fanów piłki nożnej ze światem gier. Inwestycja stanowi kamień milowy dla zespołu, łącząc nowy, ekscytujący projekt z jedną z największych gwiazd świata.
Mówiąc o swoim partnerstwie z UFL, Cristiano Ronaldo powiedział: „Jestem podekscytowany możliwością bycia częścią tego projektu, ponieważ UFL może stać się wyznacznikiem nowej jakości w gatunku gier piłkarskich”.
Eugene Nashilov, dyrektor generalny Strikerz Inc., powiedział: „Dołączenie Cristiano Ronaldo do nas jako partnera i inwestora to znaczący krok naprzód i potwierdzenie naszej wizji stworzenia wiodącej gry dla fanów piłki nożnej na świecie. UFL angażuje się w innowacje, technologię i rozrywkę i widzimy znaczny potencjał, aby działać inaczej w branży gier. Jest to ambicja podzielana przez Cristiano i cieszymy się z możliwości wspólnej pracy".
Za UFL odpowiada studio Strikerz Inc., o którym niestety nie wiadomo zbyt wiele. Firma twierdzi, że pracuje nad UFL już od 2016 roku i że gra działa w Unreal Engine. Gra trafi na XSX, XOne, PS5 i PS4.