The Game Awards 2023. Poznaliśmy najchętniej oglądane zwiastuny zaprezentowane na wielkiej gali
Tegoroczne The Game Awards było jedną z najważniejszych imprez w ciągu całego roku kalendarzowego, choć nie obyło się bez kontrowersji. na początku grudnia zapowiedziano naprawdę całe mnóstwo świetnych produkcji.
Geoff Keighley znany jest oczywiście jako najpopularniejszy dziennikarz w naszej branży, który to na każdej swojej imprezie jest w stanie zagwarantować sobie liczne ekskluzywne zapowiedzi największego kalibru - może nie tak dużego jak GTA 6, ale no na tyle dużego jak Marvel's Blade czy Jurassic Park Survival. W tym roku zobaczyliśmy sporo nowych IP, kilka powracających marek i oczywiście parę gigantycznych niespodzianek, które jakimś cudem nie wyciekły przed prezentacją.
Poznaliśmy właśnie listę pięciu najchętniej oglądanych zwiastunów z tegorocznej edycji The Game Awards i jej zwycięzca jest dość zaskakujący. Największe poruszenie wzbudza bowiem Light No Fire - kolejna produkcja autorów No Man's Sky. Dalej mamy zapowiedź powrotu łowcy wampirów, czyli Blade'a, a podium zamyka Kratos. W dalszej kolejności chętnie oglądaliśmy Jurassic Park Survival no i piątkę zamyka nowy Monster Hunter ze swoim zaskakująco słabym zwiastunem.
Light No Fire to zdecydowanie najczęściej oglądany zwiastun z #TheGameAwards, z ponad dwukrotnie większą liczbą wyświetleń w porównaniu z kolejnym materiałem.
1. Light No Fire (9.8M)
2. Marvel's Blade (4.3M)
3. God of War Ragnarok Valhalla (3.8M)
4. Jurassic Park Survival (1.9M)
5. Monster Hunter Wilds (1.8M)