Zadania poboczne Final Fantasy VII Rebirth niczym te z Wiedźmina 3? Japończycy inspirują się twórczością CDP
Do premiery Final Fantasy VII Rebirth bliżej niż dalej. Fani kultowej marki będą mieli ucztę już w pierwszym kwartale 2024 roku, bo tytuł trafi na konsole PlayStation 5 już w lutym.
Najnowsze informacje powinny jeszcze bardziej rozpalić oczekiwania wobec nadchodzącej przygody Cloude'a i jego ekipy. Współreżyser Final Fantasy VII Rebirth - Motomu Toriyama - stwierdził w jednym z wywiadów, iż przygotowując wątki poboczne w swojej grze scenarzyści inspirowani się grami RPG z otwartym światem.
Jedną z takich produkcji był Wiedźmin 3. Programiści traktowali ten tytuł jako "punkt odniesienia" w przygotowywaniu zawartości, która z założenia ma zaintrygować i zapewnić odbiorcy satysfakcję. Ba, reżyser Final Fantasy VII Rebirth dopowiedział, że jego najbardziej ulubioną grą RPG jest właśnie przygoda Białego Wilka.
Dodatkowo przypomniano, że w Final Fantasy VII Rebirth nie będzie nacisku na zapoznawanie się z wątkami pobocznymi - choć te, warto podkreślić, pozwolą zagłębić się w relacje między postaciami oraz zrozumieć historię z głębszej perspektywy.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Final Fantasy VII Rebirth.