Gothic Remake z nowymi szczegółami. Rozbudowane wątki poboczne, animacje broni i więcej
Wciąż nie wiemy, kiedy Gothic Remake ukaże się na rynku. Prace idą pełną parą, a deweloperzy powiązani z THQ Nordic niedawno nagrali podcast, w którym zdradzili kilka konkretów na temat produkcji.
W rozmowie udział wzięli kluczowi deweloperzy - Daniel Candil, Timur Khodyrev, Reinhard Pollice, Joan Planelles, Kai Rosenkranz oraz Javi Untoria stwierdzili, że Stary Obóz wygląda w grze tak samo, jak na opublikowanym niedawno zwiastunie, a w samej pozycji znajdziemy sporo losowych aktywności.
Do tego w Gothic Remake każda broń otrzyma własną animację walki, ważne postacie w historii otrzymają swoje własne (rozbudowane względem oryginału) wątki poboczne, deweloperzy projektują każdej postaci unikalny model twarzy, a na dzisiaj jest ich już ponad 600.
Do tego zostanie rozbudowany system łowiectwa i ogólnie craftingu, a wyglądu protagonisty nie będzie nam dane spersonalizować - jego prezentacja będzie odgórnie narzucona przez twórców.
W trakcie dyskusji zabrakło niestety kluczowej informacji, kiedy możemy spodziewać się premiery Gothic Remake.