GTA Trilogy napędza wyniki Netflixa. Duży wzrost zainteresowania grami w popularnej platformie VOD
Wygląda na to, że Netflix nasili wysiłki w kierunku rozwijania się w branży gier. Firma chwali się sukcesami na tym polu.
Netflix stwierdził, że zaangażowanie użytkowników platformy w granie zwiększyło się trzykrotnie w 2023 roku w porównaniu z 2022 rokiem. Korporacja jest zadowolona z tych rezultatów i zapowiada dalszą ekspansję w zakresie interaktywnej rozrywki.
"Gry to wciąż niewielka część naszego biznesu, w porównaniu z naszą działalnością w zakresie filmów i seriali, ale coraz ważniejsza i jesteśmy zadowoleni z postępów w tej kategorii" - można przeczytać w raporcie Netflix.
Jako przyczynę dużego wzrostu zainteresowania usługą firma wymienia przede wszystkim wprowadzenia Grand Theft Auto The Trilogy do swojej oferty. Według Netflixa sporo osób wykupiło subskrypcję tylko po to, by oddawać się zabawie właśnie w produkcji Rockstar.
W 2022 roku firma Apptopia i CNBC stwierdziły, że mniej niż 1% użytkowników Netflixa korzysta z oferty gier firmy. Netflix nie daje jednak za wygraną, wprowadzając do oferty takie hity jak Hades, Dead Cells czy Braid.
Niedawno okazało się, że tańsza subskrypcja Netflix z reklamami staje się bardzo popularna. Wciąż czekamy na jej wprowadzenie w Polsce.