Palworld wciąż z kiepską optymalizacją i krytycznymi błędami. Twórcy wydali ważną poprawkę

Gry
1104V
Palworld
Bartosz Dawidowski | 07.02, 09:52

Patrząc na zachwyty nad Palworld m.in. na Steam można pomyśleć, że to czempion optymalizacji i dopracowania wśród świeżo wydanych gier. Prawa jest jednak inna - gra wciąż znajduje się w fazie Wczesnego Dostępu, optymalizacja jest kiepska a gracze mierzą się z wieloma poważnymi bugami.

Studio Pocketpair zamierza jednak szybko poprawiać swój megahit, który stał się bestsellerem m.in. na Steam. Właśnie opublikowano patch 0.1.4.1, na razie tylko na PC. Aktualizacja zostanie wprowadzona na XSX oraz XOne "tak szybko jak to możliwe" (na konsolach wersja gry zmieni się na: 0.1.1.4).

Dalsza część tekstu pod wideo

Główną poprawką w patchu jest definitywne poprawienie błędu, który powodował zepsucie plików save'ów i zawieszanie gry w momencie, gdy liczba stworków złapanych przez gildię przekraczała 7000. Tematem autorzy zajęli się już w poprzednim patchu; tym razem poprawka ma pozwolić na prowadzenie dalszej rozgrywki z popsutych stanów gry zapisanych na serwerach Palworld.

Autorzy zapewniają również, że wprowadzili do gry szereg metod walki z oszustwami i exploitami oraz, że poprawili błędy związane z wybudzaniem się stworków w naszych bazach. Deweloperzy stwierdzili, że przed wprowadzaniem nowych atrakcji muszą najpierw uporać się z najpoważniejszymi błędami.

Niestety Palworld działa bardzo słabo na XOne i zadziwiająco kiepsko na XSX, gdzie animacja jest daleka od ideału. Więcej na ten temat przeczytacie tutaj.

Źródło: https://techraptor.net/gaming/news/palworld-update-v0141-available-now-fixes-crashing-save-data-and-more

Komentarze (11)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper