Reklama

Stellar Blade w 4K lub 60 fps. Twórcy stawiają na satysfakcjonującą walkę i możliwości PS5 DualSense

Gry
2350V
Stellar Blade
Iza Łęcka | 19.02, 11:10

Koreańskie studio dzieli się kolejnymi konkretami na temat obiecującej przygody Eve – tym razem na temat rozgrywki. Nadciągająca na PS5 produkcja otrzyma trzy tryby graficzne, w tym możliwość rozgrywki w 4K.

Stellar Blade robi bardzo dobre wrażenie na każdym dotychczas zaprezentowanym materiale. Deweloperzy współpracujący z PlayStation dokładają wszelkich starań, by o pozycji było naprawdę głośno – jak dotąd poznaliśmy modelkę zaangażowaną do projektu, solidne gry, jakie były inspiracją dla deweloperów oraz pierwsze ratingi. Według koreańskiej organizacji nowe IP powinno być przeznaczone wyłącznie dla dojrzałych graczy.

Dalsza część tekstu pod wideo

Studio Shift Up coraz mocniej przygotowuje graczy z PS5 do nadciągającej, kwietniowej premiery. W najnowszym wywiadzie dla serwisu Play3 Dong-Gi Le, dyrektor techniczny, opowiedział o trzech przygotowanych trybach rozgrywki.

Stellar Blade będziemy mogli ogrywać w 60 fps w ramach trybu wydajności, „dzięki któremu doświadczymy bardzo płynnej rozgrywki". W trybie rozdzielczości „można cieszyć się grą w 4K”, a zespół opracował także tryb zrównoważony, który oferuje "równowagę między dwoma poprzednimi wariantami".

Nie jest żadną tajemnicą, że tytuł jest mocno wspierany przez Sony, dlatego też deweloperzy popracowali nad wykorzystaniem możliwości kontrolera DualSense. W Stellar Blade doświadczymy haptycznych wibracji, poczujemy adaptacyjne triggery oraz będziemy mogli użyć touchpada. Sony wsparło ekipę w usprawnieniu ich pierwszej pozycji zmierzającej na konsole:

Nasze partnerstwo, nasza współpraca z Sony była naprawdę niesamowita! Oni kochają gry bardziej niż ktokolwiek inny i aby użytkownicy mogli cieszyć się grami, naprawdę patrzą na to, jak mogą je ulepszyć, więc grają z nami i ulepszają grę - stwierdził CEO studia, Hyung-Tae Kim.

Przygoda Eve powinna dostarczyć nam jak najbardziej satysfakcjonującej walki – deweloperzy coraz częściej podkreślają, że istotne będzie wyćwiczenie różnych wzorców ataków przeciwników, walka od początku będzie skupiać się na combosach, choć na początku będzie nieco liniowa. Pracując nad tym elementem Shift Up wzorowało się Bayonettą, Sekiro: Shadows Die Twice oraz Star Wars Jedi: Fallen Order. W miarę postępu fabuły otrzymamy dostęp do półotwartego świata.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Stellar Blade.

Źródło: Gaminbgolt

Komentarze (117)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper