Assassin’s Creed Red z ulepszoną grafiką i rozbudowanymi systemami. Znamy szczegóły „nowej ery”

Gry (plotka)
6626V
Assassin's Creed Red
Iza Łęcka | 04.03, 07:01

Jeszcze w tym roku prawdopodobnie dojdzie do premiery najnowszej części przygód skrytobójców o nazwie kodowej Red. Ubisoft powinien w połowie roku przedstawić grę, tymczasem Tom Henderson na łamach Insider Gaming podzielił się świeżutkimi szczegółami na temat oczekiwanej produkcji.

Tom Henderson w zeszłym tygodniu przedstawił kilka konkretów na temat Assassin’s Creed Hexe oraz Assassin’s Creed Inifnity, by w następnej kolejności skoncentrować się na Assassin’s Creed Red. Według informatora w 2024 roku będziemy świadkami premiery pozycji z dopiskami Red oraz Infinity.

Dalsza część tekstu pod wideo

Assassin’s Creed Red, który skupi się na przedstawieniu historii dwóch bohaterów (Naoe i Yasuke), jest pierwszą odsłoną serii przygotowaną na ulepszonym silniku. Gra ma być początkiem „nowej ery” dla całego uniwersum.

Zdaniem Hendersona deweloperzy nie zdecydowali się na całkowicie nowe rozwiązanie, choć wszystkie zespoły mają teraz korzystać z „istotnej ewolucji” technologii nazwanej „Anvil Pipeline”.

Wszystkie studia pracujące nad serią Assassin’s Creed będą korzystać z jednej ujednoliconej technologii, która zapewni między innymi globalne oświetlenie oparte na ray tracingu. Co więcej, deweloperzy byli zmuszeni przebudować wszystkie podstawy – w tym animacje, system parkour oraz dynamiczną pogodę.

Walka w Assassin’s Creed Red podobno niezwykle przypomina starcia w Assassin’s Creed Valhalla, ale specjaliści postawili na znacznie więcej krwi – podczas pojedynków nie zabraknie dekapitacji.

Skradanie się w nowej produkcji odgrywa „ważną rolę” i na swój sposób ma przypominać serię Splinter Cell, ponieważ gracze będą mogli gasić pochodnie, by ukrywać się w cieniu, wskakiwać do wysokiej trawy czy do krzaków, a nawet w każdej chwili rzucać się na ziemię, stając się niewidocznym dla wrogów.

Ubisoft postanowił także znacząco rozbudować system rozwoju osady – w Assassin’s Creed Red zbudujemy własną „kryjówkę”, w której stworzymy między innymi zbrojownię czy dojo. Wszystkie obiekty będziemy w stanie spersonalizować, ustawiając lokalizację budynków, ale także chociażby zmienić projekt dachu, układ wnętrz, jak również rozmieszczenie zbroi lub broni.

Tom Henderson podkreśla, że Assassin’s Creed Red odznacza się „gigantycznym postępem”, ale na prezentację będziemy musieli jeszcze trochę zaczekać.

Źródło: Insider Gaming

Komentarze (97)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper