Diablo 4 z gigantycznymi zmianami i nowościami. Blizzard wsłuchuje się w opinie, ale opóźnia nowy sezon

Gry
4406V
Diablo 4
Iza Łęcka | 21.03, 07:00

Gracze Diablo 4 mogą szykować się na moc atrakcji. Blizzard wykorzystuje opinie zwrotne, by zaoferować szereg nowości, poprawić grę i zapewnić lepszą rozgrywkę.

Już pod koniec marca Diablo 4 wyląduje w Xbox Game Pass. Twórcy chcą wykorzystać szansę i postanowili popracować dłużej nad zawartością, która zadebiutuje w ramach 4. sezonu rozgrywek. Na nowości nieco zaczekamy, choć wiele na to wskazuje, że będzie warto.

Dalsza część tekstu pod wideo

4. sezon w Diablo 4 rozpocznie się dopiero 14 maja, bowiem zespół planuje zaoferować społeczności bardzo duże zmiany w przedmiotach oraz zabawie po zakończeniu głównego wątku. W obu przypadkach deweloperzy będą czerpać garściami z informacji zgromadzonych od społeczności.

Blizzard chce dowiedzieć się, co użytkownicy myślą o proponowanych zmianach i nowościach, dlatego 9 kwietnia ruszy PTR (obszar testowy dla graczy), w ramach którego na PC będzie można sprawdzić nowe elementy i zapewnić zespołowi opinie.

Diablo 4 doczeka się „ogromnych” zmian w przedmiotach – twórcy chcą teraz postawić na jakość, a nie ilość zdobywanych zabawek. W Diablo 4 znajdujemy teraz całą masę metalu, ale ostatecznie tylko 1% jest wartościowy.

To nie koniec nowości w temacie ekwipunku, gdyż deweloperzy zakładają, że będziemy mogli uczestniczyć w „podróży” po najlepsze bronie, pancerze i błyskotki – aktualnie w Diablo 4 nie znajduje się żadna progresja, która prowadzi graczy do potężnego sprzętu, lecz wszystko zmieni się w nadciągającym sezonie.

Twórcy chcą zaskakiwać śmiałków, którzy znajdują nowe przedmioty, więc zapewnią mniejszą pulę afiksów, ale te będą lepiej dostosowane i silniejsze. Blizzard potwierdził także szereg mniejszych zmian, które mają dostarczyć lepszych wrażeń w zakresie przedmiotów – przykładowo: legendarne przedmioty wypadające z poziomu potwora 95+ mają zawsze moc przedmiotu wynoszącą 925, klejnoty są prostsze, lepsze i mają dłuższy proces tworzenia, unikaty będą teraz wypadać wcześniej w grze, unikalne Ubery mogą zacząć spadać od poziomów potworów 55 i wyższych i zawsze będą spadać przy mocy 925, handel jest teraz dozwolony na przedmiotach legendarnych i unikalnych.

Blizzard wprowadza także zmiany w Kodeksie Mocy – twórcy w tej sytuacji oszczędzą nas czas, ponieważ system będzie teraz aktualizowany o najwyższą moc odzyskanych legendarnych przedmiotów.

Diablo 4 otrzyma całkowicie nowy system rzemiosła, który ma zapewnić „większą kontrolę nad tworzeniem idealnych przedmiotów”. Hartowanie to system wytwarzania pozwalający dodawać nowe afiksy do przedmiotów.

To jednak nie koniec nowości, ponieważ Masterworking będzie zupełnie nową aktywnością dla graczy zainteresowanych end-gamem. Wojownicy będą mogli udoskonalić posiadane przedmioty – poprawi to wartość obecnych afiksów, system ma 12 rang ulepszeń, a każda ranga nieznacznie zwiększa wartość wszystkich afiksów na danym przedmiocie. Deweloperzy przyznali, że co 4 rangi jeden afiks zostanie znacznie ulepszony, ale Masterworking będzie wymagał specjalnych materiałów rzemieślniczych.

Blizzard zapowiedział kompletną przebudowę klas postaci – system ma być „w pełni zaktualizowany”. Dla przykładu, Nekromanta otrzyma ulepszenie Księgi Umarłych, a stronnicy staną się potężniejsi i bardziej ekscytujący, ponieważ będą korzystać ze 100% statystyk gracza.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Diablo IV.

Źródło: WindowsCentral

Komentarze (80)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper