Final Fantasy VII Rebirth z ulepszoną grafiką w patchu? Minimalna poprawa obrazu wbrew deklaracjom
Sporo osób nie jest zadowolonych z grafiki w Final Fantasy VII Rebirth (szczególnie w zakresie trybu wydajności). Square Enix opublikował aktualizację, która ma ulepszać wizualne aspekty tego RPG.
Zgodnie z wcześniej daną obietnicą Square Enix wprowadził korekty do budzącej dużej wątpliwości prezentacji trybu wydajności w Final Fantasy VII Rebirth. Aktualizacja, która została opublikowana na PS5, zapewnia nam dostęp do dwóch "filtrów" w trybie Performance. Do wyboru mamy filtr miękki i ostry.
Pytanie czy to jest to konkretna odpowiedź na krytykę graczy? Niestety wygląda na to, że nie. Różnice między filtrami są minimalne a gra zdaje się nadal działać w trybie wydajności w bardzo niskiej (jak na możliwości PS5) rozdzielczości natywnej.
Inne zmiany w aktualizacji to naprawienie bugów, m.in. z umiejętnościami Red XIII. Autorzy twierdzą też, że "ulepszyli jakość grafiki" (niestety brak szczegółów na ten temat), zwiększyli płynność animacji i zwiększyli stabilność software'u. Square Enix wprowadziło też dodatkowe ustawienia poziomu trudności dla minigierek Fort Condor oraz Gear and Gambits.
Deweloperzy poprawili również wygląd niektórych tekstur w Mihtril Mine, tak by łatwiej było zauważyć, gdzie prowadzi ścieżka w tej lokacji. Aktualizacja zajmuje ok. 6 GB.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Final Fantasy VII Rebirth.