Fani Skull and Bones obawiają się, że gra zepsuje im konsole. Patch ma naprawiać krytyczny błąd
Ubisoft wprowadził fantastyczne nowości do Skull and Bones w aktualizacji 1.3, takie jak szerokie pole walki PvP, ale wiele osób narzekało na zawieszanie się Xbox Series X|S. Nowy patch ma rozwiązywać ten poważny problem.
Problem był faktycznie duży. Co kilka-kilkanaście godzin Skull and Bones potrafiło się - już od momentu premiery gry (a w zasadzie nawet wcześniej; od beta testów) - zawieszać w takim stopniu, że przestawał działać nawet dashboard w Xbox Series X|S. Gracze byli zmuszani do ręcznego restartu sprzętu (przez przytrzymanie przycisku zasilania) lub - w skrajnych przypadkach - nawet do odłączania konsoli od prądu. Wiele osób pisało o tym, że boi się, że Skull and Bones uszkodzi ich konsole.
Wygląda na to, że ta sytuacja, która nie powinna mieć miejsca w wysokobudżetowym tytule od dużego wydawcy, została już naprawiona. Wczoraj opublikowano aktualizację, że deweloperzy załatali zawieszanie się gry na Xbox Series X|S. Chodzi o "znaczący procent zawieszania, który mogli napotkać gracze korzystający z XSX". Brzmi to niestety tak, że możliwe są wciąż przypadki wystąpienia krytycznego błędu. Czas pokaże czy Ubisoftowi udało się definitywnie rozwiązać problem. Niestety na Reddit już pojawiają się komentarze, że błąd nadal występuje na XSX.
Oprócz tego patch naprawia błąd wywołujący zawieszanie gry przeglądaniu listy rankingowej. Gracze mogą też wybierać teraz nowe opcji prywatności przy korzystaniu z komunikacji głosowej i tekstowej w Skull and Bones.
O nowościach dodanych w aktualizacji 1.3 przeczytacie tutaj.
Captains, a maintenance is coming your way. Tuesday, March 26th, the Indian Ocean of #SkullandBones will be temporarily unavailable.
— Skull and Bones (@skullnbonesgame) March 25, 2024
⏲ 3AM CET / 1PM AET / (25 MAR) 7PM PT
⏱~1h
Here are the updates and fixes 👇 pic.twitter.com/MSvLeDbNen