Zwiastun GTA 6 to przy tym fraszka. Prawie 1,5 miliarda wyświetleń na YouTube w jeden dzień
IGN mogło liczyć na pobicie prima aprilisowych rekordów ze swoim "Virtual Boy Pro". Okazuje się jednak, że ten pomysł wyraźnie przebił Discord.
Trailer fikcyjnej przystawki VR od Nintendo, zaprezentowany przez IGN w ramach żartu prima aprilisowego, osiągnął wynik ponad 630 tysięcy wyświetleń. Wydaje się to imponującym rezultatem. Do czasu aż spojrzymy na wyświetlenia osiągnięcie przez Discord.
Filmik opublikowany przez Discord uzyskał od 1 kwietnia ponad 1,407 miliarda wyświetleń, stając się absolutnym hitem nie tylko podczas prima aprilisu 2024 roku, ale w ogóle jednym z najszybciej gromadzących wyświetlenia materiałów wideo w historii YouTube. Dla porównania pierwszy trailer GTA 6, uzyskał "tylko" 183 mln wyświetleń przez 3 miesiące na oficjalnym kanale Rockstar Games.
Discord opublikował 1 kwietnia filmik ze zmyśloną wiadomością, że firma wprowadzi do swojej usługi Loot Boxy. By uzyskać wynik prawie 1,5 mld wyświetleń firma wyświetlała w apce Discord filmik w "viewbocie", w zapętleniu. Trudno to nazwać w pełni uczciwą praktyką. Wiele wyświetleń mogło zostać wygenerowanych w ten sposób przypadkowo, przez osoby, które nie chciały oglądać takiej "reklamy".