Gra za darmo najnowszym hitem. Gracze rzucili się na tytuł z „bardzo pozytywnymi opiniami”
Podczas promocji gry trzeba wykazać się kreatywnością, co udowodniła ekipa Landfall Games. Ich najnowszy projekt był rozchwytywany na Steam.
Content Warning jest produkcją opracowaną z myślą o rozgrywce w trybie współpracy. Za tytuł odpowiada kilku niezależnych deweloperów, natomiast jego wydaniem zajęło się Landfall Games. Z czym mamy do czynienia? Jako zapaleńcy zapuszczający się w opuszczone i mroczne miejsca gracze mają za zadanie nagrać jak najbardziej interesujący materiał. W grze utrzymanej w lekkim klimacie nie brakuje także przerażających momentów.
W zatrzęsieniu głośnych debiutów od największych i średnich studiów deweloperskich, całkowicie małym zespołom trudno jest się przebić. Landfall Games wykazało się jednak sporą pomysłowością.
Content Warning zostało udostępnione za darmo na Steam w dniu premiery, czyli 1 kwietnia. Ta inicjatywa spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem graczy – w ciągu 24 godzin produkcję pobrało 6,2 mln użytkowników platformy.
Dane ze SteamDB pokazują, że w najlepszym momencie Content Warning ogrywało ponad 200 tysięcy graczy, co w porównaniu z wielkością projektu oraz znikomą kampanią promocyjną, wydaje się ogromnym sukcesem. Twórcy staną teraz przed niemałym wyzwaniem chociaż częściowego utrzymania popularności pozycji.
Content Waarning jest teraz do kupienia po tym, jak zostało pobrane za darmo przez ponad 6 milionów graczy!
Ostatnie 24 godziny były delikatnie mówiąc szaloną jazdą, nigdy nie wyobrażaliśmy sobie, że w ciągu 24 godzin zdobędziemy ponad 200 tysięcy jednoczesnych i ponad 6,2 MILIONA graczy – bardzo Wam wszystkim dziękujemy!
Content Warning is now paid after getting claimed for free by over 6 million players! 🎉
— Landfall (@LandfallGames) April 2, 2024
The last 24h have been a wild ride to say the least, never did we imagine that we would get over 200K concurrent and over 6.2 MILLION owners of the game in 24h - THANK YOU ALL SO MUCH! pic.twitter.com/D8O2G5XzV8
Landfall Games podziękowało za wszelkie materiały, jakie prezentowały rozgrywkę z nowej gry, a pozostałych odbiorców zachęcało do zakupów – Content Warning zostało wycenione na 7,99 dolarów (36,99 zł) na platformie Valve.