SkyShowtime z reklamami już od jutra! Ceny, nowe partnerstwo i więcej szczegółów
Do Polski zmierzają reklamy na SkyShowtime. Od jutra, czyli 23 kwietnia, widzowie będą mogli wybrać spośród dwóch wariantów subskrypcji.
Reklamy na platformach streamingowych stają się już swego rodzaju przykrą normalnością. Coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się sięgnąć po dodatkowe źródła dochodów i dodaje do swoich usług materiały reklamowe. Zgodnie z wcześniejszymi informacjami już niebawem w Polsce SkyShowtime tę opcję.
SkyShowtime z reklamami już puka do naszych drzwi – od 23 kwietnia na rynku będzie dostępny nowy plan subskrypcji Standard z reklamami. Tym samym będzie to pierwsza platforma streamingowa, która uruchamia usługę na wszystkich rynkach jednocześnie.
Widzowie będą mogli korzystać ze SkyShowtime w dwóch opcjach – z reklamami lub bez nich. Przedsiębiorstwo nadal podkreśla, że kluczowe będzie dostarczanie treści premium, z nastawieniem na elastyczność i wolność wyboru odbiorców.
Zarówno w planie SkyShowtime z reklamami jak i bez subskrybenci otrzymają dostęp do tych samych treści: głośnych filmów, seriali oraz produkcji oryginalnych, realizowanych przez lokalne zespoły twórców. W bibliotece SVOD znajdziemy takie tytuły jak między innymi „Burmistrz Kingstown”, „Halo”, „Mission Impossible: Dead Reckoning”, „Oppenheimer” czy „Dżentelmen w Moskwie”.
W Polsce oferta z reklamami została wyceniona na 19,99 zł miesięcznie, natomiast użytkownicy, którzy zdecydują się na pakiet Standard Plus (bez reklam) muszą przygotować 24,99 zł na miesiąc.
SkyShowtime informuje, że przedstawicielem serwisu w zakresie reklam będzie Paramount. Umowa zawarta na wyłączność z Paramount Advertising International dotyczy wszystkich rynków, na których platforma jest dostępna i ma uwzględniać jak najlepszą jakość usług w zakresie możliwości dla reklamodawców.
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad 20 europejskich rynkach.