Disney+, Max i Hulu w pakiecie. Disney i Warner Bros. łączą siły przeciwko jednemu wrogowi?

Filmy/seriale
2169V
Disney+ Hulu i Max
Iza Łęcka | 09.05, 10:12

Dwie wielkie korporacje nawiązują współpracę w branży streamingowej w Stanach Zjednoczonych i zaskakują całkowicie nową ofertą. Czy jest szansa na zmiany w Polsce?

Platformy streamingowe stały się usługami, bez których wielu widzów nie wyobraża sobie funkcjonowania – każde z większych przedsiębiorstw z branży rozrywkowej pragnie przyciągnąć do swojej oferty kolejnych klientów, promując swoje najpopularniejsze seriale i filmy, inwestując ogromne środki w coraz głośniejsze widowiska z gwiazdami. Prawdą jest jednak, że w dobie takiego zatrzęsienia usług odbiorcy bardziej rygorystycznie podejmują decyzje o kolejnych subskrypcjach – i trzeba na to znaleźć rozwiązanie.

Dalsza część tekstu pod wideo

Disney+, Max oraz Hulu zostaną połączone w jeden pakiet streamingowy – te wiadomości przekazali przedstawiciele Disney oraz Warner Bros. Discovery. Firmy zapewniają, że to porozumienie zaoferuje konsumentom „największą kolekcję rozrywki w najlepszej cenie w streamingu”.

Obecne ogłoszenie dotyczy jak na razie rynku amerykańskiego i wydaje się bezpośrednią odpowiedzią na rosnącego w siłę Netflixa, który podczas ostatniego panelu dla akcjonariuszy mógł pochwalić się rekordowymi wynikami.

Pakiet zawierający Max, Disney+ oraz Hulu będzie zarówno dostępny w opcji z reklamami, jak i bez reklam. Jak na razie jednak nie poznaliśmy cen opisywanej nowości – tymi szczegółami Disney i Warner Bros. Discovery chce się podzielić w późniejszym czasie.

Po bardzo udanym uruchomieniu Hulu na Disney+, ten nowy pakiet z Max zaoferuje abonentom jeszcze większy wybór i wartość. To niesamowite nowe partnerstwo stawia abonentów na pierwszym miejscu, dając im dostęp do przebojowych filmów, oryginałów i trzech ogromnych bibliotek zawierających najlepsze marki i rozrywkę w streamingu – stwierdził Joe Earley, prezes działu direct-to-consumer w Disney.

Aktualnie włodarze korporacji nie wspominają o innych rynkach, w tym o Polsce. Jak dobrze wiemy, 11 czerwca w naszym kraju zadebiutuje Max, które oferuje całkiem rozbudowany pakiet produkcji, w tym zestawienie programów rozrywkowych oraz sportowych. Polscy widzowie subskrybujący Disney+ posiadają dostęp nie tylko do katalogu Disneya, ale również projektów realizowanych właśnie specjalnie dla Hulu, więc jak na razie nic na to nie wskazuje, by giganci branży zdecydowali się na rozszerzenie nowej inicjatywy.

Źródło: CNN

Komentarze (15)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper