Starfield otrzymuje 60 FPS-ów. Bethesda dała radę? Zobaczcie porównanie na wideo

Gry
7087V
Starfield
Łukasz Musialik | 15.05, 18:46

Digital Foundry otrzymało wczesny dostęp do nowej aktualizacji Starfielda, dzięki czemu wiemy, czy tryb 60 FPS-ów (i innych nowości) spełnił pokładane w nim oczekiwania.

Według chłopaków z Digital Foundry, Bethesda wprowadziła znaczące zmiany w „Starfield” na Xbox Series X, oferując graczom możliwość wyboru między trybami wydajności i grafiki, w tym możliwość zmienienia klatkażu z 30 do 60 FPS-ów. 

Dalsza część tekstu pod wideo

Nowa łatka, która jest wynikiem intensywnej optymalizacji, pozwala na dostosowanie trybów wydajności i jakości z dodatkową opcją ustawiania 30, 40, 60 FPS-ów oraz nieograniczonej liczby klatek.

Tryb wydajności skupia się na płynności animacji, podczas gdy tryb jakości zapewnia bogatsze w detale mapy i wyższą rozdzielczość, co przekłada się na lepszą klarowność obrazu. Gracze mogą również wyłączyć synchronizację pionową (V-Sync).

Digital Foundry przetestowało nowe opcje graficzne, aby ocenić, czy uzyskanie 60 FPS-ów jest rzeczywiście możliwe po tym, jak wcześniej Bethesda twierdziła, że to niewykonalne. Wyniki są obiecujące, a gracze mogą teraz cieszyć się większą płynnością i lepszą jakością grafiki w zależności od preferencji i ustawień — zobaczcie porównanie wideo.

Zresztą możecie sprawdzić to sami — aktualizacja jest już dostępna dla wszystkich.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Starfield.

Źródło: youtube.com

Komentarze (195)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper