Starfield otrzymuje 60 FPS-ów. Bethesda dała radę? Zobaczcie porównanie na wideo
Digital Foundry otrzymało wczesny dostęp do nowej aktualizacji Starfielda, dzięki czemu wiemy, czy tryb 60 FPS-ów (i innych nowości) spełnił pokładane w nim oczekiwania.
Według chłopaków z Digital Foundry, Bethesda wprowadziła znaczące zmiany w „Starfield” na Xbox Series X, oferując graczom możliwość wyboru między trybami wydajności i grafiki, w tym możliwość zmienienia klatkażu z 30 do 60 FPS-ów.
#Starfield's latest update is available on all platforms, featuring new gameplay difficulty options, improved surface maps, ship decorations, and numerous fixes and improvements! ✨
— Starfield (@StarfieldGame) May 15, 2024
Read the full update notes here: https://t.co/Y0a9xe4TL4 pic.twitter.com/aDnjubp0dO
Nowa łatka, która jest wynikiem intensywnej optymalizacji, pozwala na dostosowanie trybów wydajności i jakości z dodatkową opcją ustawiania 30, 40, 60 FPS-ów oraz nieograniczonej liczby klatek.
Tryb wydajności skupia się na płynności animacji, podczas gdy tryb jakości zapewnia bogatsze w detale mapy i wyższą rozdzielczość, co przekłada się na lepszą klarowność obrazu. Gracze mogą również wyłączyć synchronizację pionową (V-Sync).
Digital Foundry przetestowało nowe opcje graficzne, aby ocenić, czy uzyskanie 60 FPS-ów jest rzeczywiście możliwe po tym, jak wcześniej Bethesda twierdziła, że to niewykonalne. Wyniki są obiecujące, a gracze mogą teraz cieszyć się większą płynnością i lepszą jakością grafiki w zależności od preferencji i ustawień — zobaczcie porównanie wideo.
Zresztą możecie sprawdzić to sami — aktualizacja jest już dostępna dla wszystkich.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Starfield.