Call of Duty: Black Ops 6 wymaga stałego połączenia z serwerami nawet w kampanii

Gry
878V
Call of Duty: Black Ops 6
Iza Łęcka | 10.06, 12:33

Gracze Call of Duty: Black Ops 6 nie poznają historii bez wskoczenia na serwery. Gra wymaga stałego połączenia z serwerami Activision.

Najnowsze Call of Duty zapowiada się na kawał solidnej i angażującej strzelanki, jednak jak to często bywa tuż po pokazie pojawiają się mniej pozytywne informacje, które są szeroko komentowane przez graczy.

Dalsza część tekstu pod wideo

Call of Duty: Black Ops 6 zaoferuje kampanię single-player, rozgrywkę z zombie oraz rozbudowany tryb multiplayer, ale wszystkie warianty wymagają stałego połączenia z internetem. Bez wskoczenia na serwery nie zagracie nawet w fabułę, co jest spowodowane... próbą zmniejszenia rozmiaru gry.

Aby zapewnić najwyższą jakość oprawy wizualnej, a jednocześnie zmniejszyć ilość miejsca zajmowanego przez grę na dysku twardym, Call of Duty: Black Ops 6 będzie wykorzystywać strumieniowanie tekstur we wszystkich trybach gry.

Gracze nie muszą jednak posiadać Xbox Game Pass Core Lub PlayStation Plus, by zagrać w kampanię, jednak bez serwerów nie poznacie nawet historii.

Oznacza to, że będziesz potrzebował ciągłego połączenia z Internetem, aby grać w dowolnym trybie gry, w tym w kampanii. Jeśli grasz na konsoli, w kampanię możesz grać bez subskrypcji premium, takiej jak Game Pass Core lub PlayStation Plus.

Co ciekawe, zgodnie z obecnie udostępnionymi informacjami Call of Duty: Black Ops 6 zajmuje aż... 309,8 GB.

Należy jednak zaznaczyć, że według plotek wspomniane 309 GB zajmują podstawki trzech części Call of Duty (Modern Warfare II, Modern Warfare III i Black Ops 6). Wszystkie tytuły znajdują się w hubie Call of Duty, a Activision chce zmniejszyć rozmiar produkcji jeszcze przed premierą – bardzo możliwe, że użytkownicy będą musieli ostatecznie pobrać „tylko” dwie z trzech wspomnianych pozycji.

Źródło: VGC

Komentarze (58)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper