Call of Duty: Black Ops 6 wymaga stałego połączenia z serwerami nawet w kampanii
Gracze Call of Duty: Black Ops 6 nie poznają historii bez wskoczenia na serwery. Gra wymaga stałego połączenia z serwerami Activision.
Najnowsze Call of Duty zapowiada się na kawał solidnej i angażującej strzelanki, jednak jak to często bywa tuż po pokazie pojawiają się mniej pozytywne informacje, które są szeroko komentowane przez graczy.
Call of Duty: Black Ops 6 zaoferuje kampanię single-player, rozgrywkę z zombie oraz rozbudowany tryb multiplayer, ale wszystkie warianty wymagają stałego połączenia z internetem. Bez wskoczenia na serwery nie zagracie nawet w fabułę, co jest spowodowane... próbą zmniejszenia rozmiaru gry.
Aby zapewnić najwyższą jakość oprawy wizualnej, a jednocześnie zmniejszyć ilość miejsca zajmowanego przez grę na dysku twardym, Call of Duty: Black Ops 6 będzie wykorzystywać strumieniowanie tekstur we wszystkich trybach gry.
Gracze nie muszą jednak posiadać Xbox Game Pass Core Lub PlayStation Plus, by zagrać w kampanię, jednak bez serwerów nie poznacie nawet historii.
Oznacza to, że będziesz potrzebował ciągłego połączenia z Internetem, aby grać w dowolnym trybie gry, w tym w kampanii. Jeśli grasz na konsoli, w kampanię możesz grać bez subskrypcji premium, takiej jak Game Pass Core lub PlayStation Plus.
Co ciekawe, zgodnie z obecnie udostępnionymi informacjami Call of Duty: Black Ops 6 zajmuje aż... 309,8 GB.
300gb #blackops6 pic.twitter.com/R8QQHWhPz1
— COD Warfare (@CODWarfareForum) June 9, 2024
Należy jednak zaznaczyć, że według plotek wspomniane 309 GB zajmują podstawki trzech części Call of Duty (Modern Warfare II, Modern Warfare III i Black Ops 6). Wszystkie tytuły znajdują się w hubie Call of Duty, a Activision chce zmniejszyć rozmiar produkcji jeszcze przed premierą – bardzo możliwe, że użytkownicy będą musieli ostatecznie pobrać „tylko” dwie z trzech wspomnianych pozycji.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Call of Duty: Black Ops 6.