Simsy mają o jednego konkurenta mniej. Life by You zostało anulowane
Life by You nie ujrzy światła dziennego. Symulator życia wydawany przez Paradox Interactive został anulowany.
Nie tak dawno temu deweloperzy gry Life by You zdecydowali się przesunąć datę premiery wczesnego dostępu, która miała mieć miejsce na początku czerwca na czas nieokreślony. Teraz jednak wiemy, że projekt już w ogóle się nie ukaże.
Zastępca CEO w Paradox Interactive, Mattias Lilja właśnie opublikował na oficjalnym forum firmy komunikat, w którym nie tylko informuje o skasowaniu Life by You, ale i powodach, dla których podjęto taką decyzję..
Cześć wszystkim, Niestety, zdecydowaliśmy się odwołać wydanie naszego długo oczekiwanego symulatora życia Life by You. Było to niezwykle trudne wezwanie i jest wyraźną porażką ze strony Paradoxu, jeśli chodzi o spełnienie oczekiwań zarówno naszych, jak i społeczności. Zdajemy sobie sprawę, że rodzi to kilka ważnych pytań; Mamy nadzieję, że w tym miejscu rzucimy choć trochę światła na to, dlaczego zdecydowaliśmy się anulować, a nie opóźnić, jak komunikowaliśmy wcześniej.
Prace nad Life by You trwały od dłuższego czasu i byliśmy bardzo podekscytowani obietnicą i potencjałem tej gry. Zawsze mieliśmy nadzieję, że będzie w stanie odcisnąć na nas piętno w tym ekscytującym i nowym gatunku. Dlatego zdecydowaliśmy się opóźnić to dwukrotnie, aby dać studiu i grze uczciwą szansę na wykorzystanie potencjału, który dostrzegliśmy. Z każdym opóźnieniem, które wprowadziliśmy, widzieliśmy stopniowe ulepszenia, które z perspektywy czasu mogły skłonić nas do skupienia się na szczegółach, a nie na całym obrazie.
Kilka tygodni temu zdecydowaliśmy się wstrzymać wydanie gry we wczesnym dostępie, aby ponownie ocenić Life by You, ponieważ nadal czuliśmy, że grze brakuje kilku kluczowych obszarów. Chociaż przedłużenie czasu było opcją, kiedy zrobiliśmy sobie tę przerwę, aby uzyskać szerszy obraz gry, stało się dla nas jasne, że droga prowadząca do wydania, co do którego czuliśmy się pewnie, była zbyt długa i niepewna. Nie oznacza to, że gra nie wykazała żadnych obiecujących cech; Life by You miało wiele mocnych stron i ciężką pracę oddanego zespołu, który je zrealizował. Kiedy jednak dochodzimy do punktu, w którym uważamy, że więcej czasu nie zbliży nas wystarczająco do wersji, z której bylibyśmy zadowoleni, uważamy, że lepiej przestać. Jest to oczywiście trudne i rozczarowujące dla wszystkich, którzy włożyli swój czas i entuzjazm w ten projekt, zwłaszcza że nasza decyzja zapada tak późno.
Ostatecznie naszym zadaniem jest wydawanie gier, które są zabawne, interesujące i stanowią wyzwanie dla naszych graczy, a każdą decyzję powinniśmy podejmować. mając na uwadze ten cel. Kiedy to zrobimy, dostaniemy swoją zapłatę. Zatem jak mamy mieć pewność, że nie znajdziemy się tu ponownie? Szczerze mówiąc, nie ma żadnych realnych gwarancji. Trudno jest zrobić dobrze grę i na pewno będziemy popełniać błędy, które, jak to się dzieje, zawsze stają się boleśnie widoczne z perspektywy czasu, ale nadal nie powinny osiągnąć takiej skali. Musimy długo i uważnie przyjrzeć się temu, co nas tu przywiodło i zobaczyć, jakie zmiany musimy wprowadzić, aby stać się lepszymi. Ostatecznie nasza misja pozostaje taka sama i będziemy nadal podejmować wszelkie niezbędne kroki, aby to osiągnąć.