NVIDIA chwali się kolejnymi grami z techniką skalowania DLSS 3 oraz Reflex. Na liście intrygujące Pax Dei

Technologie
742V
NVIDIA GeForce RTX 4080 12GB
Maciej Zabłocki | 19.06, 09:40

NVIDIA pochwaliła się właśnie kolejnymi grami, do których trafi technika skalowania DLSS oraz Reflex zmniejszający opóźnienia. Na liście nie brakuje nowych tytułów, ale też i starszych produkcji, które po tym wsparciu zaczną działać znacznie lepiej. 

Rozpoczynamy od Pax Dei, czyli społecznościowej gry MMO z otwartym światem udostępnionej właśnie w ramach wczesnego dostępu. Tytuł pozwala zanurzyć się w świecie pełnym magii i mitów. Gra otrzymała wsparcie dla DLSS 3, które wykorzystuje AI, aby zwiększyć liczbę wyświetlanych klatek na sekundę średnio trzykrotnie w rozdzielczości 4K. Nie zabraknie NVIDIA Reflex, co akurat w tym tytule może się przydać. 

Dalsza część tekstu pod wideo

Zmierzymy się też z okrutnym sztormem na platformie wiertniczej u wybrzeży Szkocji w Still Wakes the Deep. W tym pierwszoosobowym horrorze pozbawiono gracza możliwości komunikacji ze światem zewnętrznym, a wszystkie wyjścia zostały zablokowanie. Nie ma innej opcji, musimy kombinować, jak tu przetrwać. Pomoże w tym DLSS 3 z funkcją Frame Generation oraz technika DLAA i właśnie NVIDIA Reflex. 

DLSS 3 trafi również do poniższych tytułów:

  • The Finals (od sezonu 3) do którego zawita też ray-tracing
  • Skye: The Misty Isle (od wielokrotnie nagradzanego studia Aurora Games)
  • Deep Rock Galactic (od sezonu 5)

Tutaj znajdziecie aktualną listę gier i aplikacji, które wspierają skalowanie NVIDIA DLSS i ray-tracing. 

NVIDIA DLSS

Źródło: NVIDIA

Komentarze (12)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper