NVIDIA chwali się kolejnymi grami z techniką skalowania DLSS 3 oraz Reflex. Na liście intrygujące Pax Dei
NVIDIA pochwaliła się właśnie kolejnymi grami, do których trafi technika skalowania DLSS oraz Reflex zmniejszający opóźnienia. Na liście nie brakuje nowych tytułów, ale też i starszych produkcji, które po tym wsparciu zaczną działać znacznie lepiej.
Rozpoczynamy od Pax Dei, czyli społecznościowej gry MMO z otwartym światem udostępnionej właśnie w ramach wczesnego dostępu. Tytuł pozwala zanurzyć się w świecie pełnym magii i mitów. Gra otrzymała wsparcie dla DLSS 3, które wykorzystuje AI, aby zwiększyć liczbę wyświetlanych klatek na sekundę średnio trzykrotnie w rozdzielczości 4K. Nie zabraknie NVIDIA Reflex, co akurat w tym tytule może się przydać.
Zmierzymy się też z okrutnym sztormem na platformie wiertniczej u wybrzeży Szkocji w Still Wakes the Deep. W tym pierwszoosobowym horrorze pozbawiono gracza możliwości komunikacji ze światem zewnętrznym, a wszystkie wyjścia zostały zablokowanie. Nie ma innej opcji, musimy kombinować, jak tu przetrwać. Pomoże w tym DLSS 3 z funkcją Frame Generation oraz technika DLAA i właśnie NVIDIA Reflex.
DLSS 3 trafi również do poniższych tytułów:
- The Finals (od sezonu 3) do którego zawita też ray-tracing
- Skye: The Misty Isle (od wielokrotnie nagradzanego studia Aurora Games)
- Deep Rock Galactic (od sezonu 5)
Tutaj znajdziecie aktualną listę gier i aplikacji, które wspierają skalowanie NVIDIA DLSS i ray-tracing.