Dragon Ball: Sparking! ZERO zaoferuje dwa tryby sterowania. Fani poprzednich odsłoną będą zadowoleni

Gry
629V
Dragon Ball: Sparking! Zero
Kajetan Węsierski | 07.07, 10:30

Dragon Ball: Sparking! ZERO to gra, której zapewne nie trzeba przedstawiać żadnemu wielbicielowi japońskiej popkultury. Bijatyka oparta na kultowym uniwersum nieodżałowanego Akiry Toiryamy to bardzo łakomy kąsek dla wielu osób. Z jednej strony mówimy o Smoczych Kulach, a z drugiej... Ten przypadek jest szczególnie ważny, bowiem w praktyce mamy mieć do czynienia z kontynuacją Budokai Tenkaichi. 

I twórcy cały czas podkreślają, że zdają sobie sprawę nie tylko z wagi pierwowzoru, ale także ze znaczenia korzeni dla fanów. Co ciekawe, kolejny raz to potwierdzają. Zgodnie z najnowszymi informacjami, w grze będziemy mogli wybrać jeden z dwóch rodzajów sterowania - standardowy i klasyczny. Porównanie obu możecie zobaczyć na grafice poniżej. 

Dalsza część tekstu pod wideo

Co jednak szczególnie ważne, w klasycznej wersji mamy mieć do czynienia z powrotem do doskonale znanych (i niekoniecznie pozytywnie wspominanych QTE z wykorzystaniem gałki analogowej). Jeśli mieliście okazję grać m.in. w Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 3, to zapewne doskonale pamiętacie intensywność kręcenia analogiem w momencie zderzenia dwóch dystansowych ataków. Dłonie bolały, kontrolery się sypały! Choć może znajdą się fani tak nostalgicznego rozwiązania? 

Dragon Ball Sparking Zero - Sterowanie

Źródło: Bandai Namco

Komentarze (7)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper