Wtopa SCEA z Shaun White Skateboarding
Głowy pracowników SCEA zapewne już turlają się po podłodze. Takich błędów, które kosztują firmę setki tysięcy dolarów, nie sposób łatwo przebaczyć. O co chodzi? O zamieszanie z Shaun White Skateboarding na PS3.
Głowy pracowników SCEA zapewne już turlają się po podłodze. Takich błędów, które kosztują firmę setki tysięcy dolarów, nie sposób łatwo przebaczyć. O co chodzi? O zamieszanie z Shaun White Skateboarding na PS3.
Shaun White Skateboarding miało według planów wylądować w sklepach 28 października 2010 roku. W Stanach Zjednoczonych gra zaliczy jednak kilkudniowy poślizg. Tłocznie SCEA muszą wyprodukować od nowa cały nakład płyt z grą Ubisoft Montreal. Powód? Komuś pokiełbasiły się dyski w biurze Sony Computer Entertainement America. Oto oficjalny komentarz SCEA na ten temat:
"Wystąpił problem w produkcji związany ze złym oznaczeniem dysku-matki w Sony Computer Entertainement America. W efekcie do sklepów została wysłana zła wersja Shaun White Skateboarding na PlayStation 3. Pracujemy z Ubisoftem nad tym, by naprawić ten problem. Nowe kopie z grą na PS3 zostaną dostarczone jak najszybciej do sklepów na terenie Stanów Zjednoczonych i będą dostępne w sprzedaży, w najbliższy weekend".
Nie wiemy jak duży był nakład Shaun White Skateboarding, przeznaczony na Stany Zjednoczone. Gra nie jest specjalnie popularna, więc zapewne przygotowano 40-50 tysięcy egzemplarzy płyt. Teraz wszystkie pójdą na przemiał. Auć...