Gracze już naprawiają problemy graficzne w Black Myth: Wukong. Pierwsze mody
Temat grafiki w Black Myth: Wukong wciąż budzi spore kontrowersje. I trudno się dziwić.
Z jednej strony mamy tu do czynienia z trybami graficznymi, które na PS5 są "ekstremalnie kiepskie" lub działają w wątpliwy sposób (jak 30 fps podbijane do 60 fps poprzez Frame Gen na konsoli Sony). Z drugiej strony Black Myth: Wukong serwuje na PC bardzo przeostrzone obiekty i słabą optymalizację (w szczególności na GPU od AMD) czy brak natywnego HDR (podobnie jak na konsoli).
Przynajmniej z jednym z tych problemów można już powalczyć na własną rękę. Jeden z fanów Wukong stworzył już mod, który włącza Virtual Shadowmaps w grze. To powoduje, że tytuł wygląda o wiele lepiej z wyłączonym ray tracingiem. Może dziwić tylko fakt, że Virtual Shadowmaps nie są włączone domyślnie.
Kolejny problem, który rozwiązali w dużym stopniu fani, to możliwość zmniejszenia wspomnianego już przeostrzenia obrazu a przy okazji wyłączenia aberracji chromatycznych i winietowania krawędzi kadru. Mod czeka na was tutaj.
NVIDIA postanowiła przypomnieć nam w nowym filmiku, czemu warto grać na PC z włączonym pełnym ray tracingiem (a w zasadzie z path tracingiem) w Black Myth Wukong. Materiał wideo czeka na was poniżej.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Black Myth: Wukong.