Szokująca opieszałość Ubisoftu. Krytyczny błąd Skull and Bones naprawiony po pół roku. Debiut 3 Sezonu
Kilkukrotnie pisaliśmy już o problemie zawieszania się Skull and Bones na konsolach (w szczególności na XSX, a w mniejszym stopniu na PS5). Ubisoft potrzebował pół roku od premiery gry, by rozprawić się z tym problemem.
Zawieszanie Skull and Bones było szczególnie uciążliwe na Xbox Series X i Series S, gdzie co kilka godzin można było liczyć na tak mocny crash, że pomagało tylko odcięcie zasilania od hardware'u. Wiele osób obawiało się w związku z tym, że Skull and Bones popsuje im konsole.
Dzięki ostatniemu patchowi, który został opublikowany 2 tygodnie temu na szczęście ten problem został w dużej mierze naprawiony, co potwierdzają gracze na Reddit. Szkoda tylko, że trwało to tak długo; prawie pół roku od premiery, która odbyła się w lutym.
Oprócz tych dobrych wieści Ubisoft reklamuje debiut trzeciego sezonu w grze. Powalczymy w nim z nowymi bossami, inspirowanymi Chinami, a także uzyskamy dostęp do nowego ekwipunku. Szczegóły na zajawce poniżej, a tutaj czeka na was pełna lista zmian.