STALKER 2 ma być ogromny. Pełne uporanie się z grą to zabawa na przynajmniej 100 godzin
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl to jeden z najbardziej wyczekiwanych tytułów tego roku. I choć nie da się nie odnieść wrażenia, że samo zainteresowanie mocno wyhamowało przez wzgląd na liczne opóźnienia, to wciąż mówimy o naprawdę gorącej premierze. Według obecnych doniesień projekt ukaże się na rynku 20 listopada, więc pozostaje ściskać kciuki, aby tym razem rzeczywiście się to udało.
Zwłaszcza że mamy mieć do czynienia z naprawdę dużą produkcją. Jasne, w szerokim ujęciu dowiedzieliśmy się tego już jakiś czas temu, natomiast podczas gamescomu ekipa z GamesRadar+ miała okazję porozmawiać z producentem technicznym gry, mężczyzną imieniem Yevhenii Kulyk. Ów zdradził nie tylko to, jak długi jest projekt, ale także to, w jaki sposób twórcy podchodzili do budowy świata.
Dzięki temu wiemy, że całkowite uporanie się ze STALKEREM 2 ma zająć dobre 100 godzin. Co ważne, zadbano, by jak najbardziej zmniejszyć ryzyko monotonii. Okazuje się bowiem, że na mapie nie znajdziemy dwóch tak samo wyglądających budynków. Ba, nie znajdziemy nawet dwóch tak samo wyglądających pokoi! Każde miejsce miało zostać ręcznie przygotowane, aby gracze mieli poczucie wyjątkowości swojej przygody. Brzmi nieźle i oby rzeczywiście tak było!
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl.