Nowa Zelda w dziwnej reklamie. Nintendo promuje wspólne granie w produkcji bez multiplayera
To ma być jedna z najważniejszych premier na Switch w 2024 roku. Nintendo pręży marketingowe muskuły w kontekście The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom.
The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom trafi na rynek już 26 września, więc Nintendo nasila swoje działania reklamowe. Tym razem możemy obejrzeć materiał wideo promujący exclusive Nintendo.
Gra, w której wcielimy się w Zeldę, która - dla odmiany - tym razem spróbuje uratować Linka, reklamowana jest w stylu charakterystycznym dla Nintendo - jako dzieło do zabawy w towarzystwie przyjaciół, znajomych czy rodziny (w tym konkretnym przypadku braci bliźniaków). Takie podejście do tematu zajawki może tutaj dziwić, bo gra w ogóle nie zapewnia multiplayera. Echoes of Wisdom to pozycja zapewniająca wyłącznie rozgrywkę singleplayer.
Więcej na temat rozgrywki w The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom przeczytacie (i obejrzycie!) tutaj.