Nowa Zelda w dziwnej reklamie. Nintendo promuje wspólne granie w produkcji bez multiplayera

Gry
1364V
Nintendo Switch
Bartosz Dawidowski | 04.09, 10:19

To ma być jedna z najważniejszych premier na Switch w 2024 roku. Nintendo pręży marketingowe muskuły w kontekście The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom. 

The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom trafi na rynek już 26 września, więc Nintendo nasila swoje działania reklamowe. Tym razem możemy obejrzeć materiał wideo promujący exclusive Nintendo.

Dalsza część tekstu pod wideo

Gra, w której wcielimy się w Zeldę, która - dla odmiany - tym razem spróbuje uratować Linka, reklamowana jest w stylu charakterystycznym dla Nintendo - jako dzieło do zabawy w towarzystwie przyjaciół, znajomych czy rodziny (w tym konkretnym przypadku braci bliźniaków). Takie podejście do tematu zajawki może tutaj dziwić, bo gra w ogóle nie zapewnia multiplayera. Echoes of Wisdom to pozycja zapewniająca wyłącznie rozgrywkę singleplayer.

Więcej na temat rozgrywki w The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom przeczytacie (i obejrzycie!) tutaj.

Źródło: https://youtu.be/_G8Ks1rQhhc?

Komentarze (18)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper