Corsair nawiązuje długą współpracę z Activision – umowa obejmuje klawiatury, PC czy kontrolery z Call of Duty
Corsair, znana firma produkująca sprzęt komputerowy, ogłosiła nawiązanie wieloletniej współpracy z jedną z największych franczyz w świecie gier – Call of Duty. Partnerstwo to będzie obejmować szeroką gamę produktów w wielu kategoriach.
Współpraca rozpocznie się premierą Call of Duty: Black Ops 6, która nastąpi 25 października. Umowa przewiduje wprowadzenie na rynek produktów dedykowanych kilku grom z serii Call of Duty. W akcji wezmą udział także submarki Corsair, takie jak Elgato, SCUF Gaming, Origin PC oraz Drop, które zaprezentują peryferia i systemy nawiązujące do gier. Andy Paul, założyciel i CEO Corsair, podkreślił, że współpraca jest "idealnym dopasowaniem", które pozwoli dostarczyć pełne i immersyjne wrażenia z Call of Duty na PC, konsolach oraz urządzeniach mobilnych.
Elgato, marka streamingowa Corsair, przygotuje narzędzia do przechwytywania i zarządzania transmisjami na żywo, w tym produkty stworzone specjalnie z myślą o udostępnianiu rozgrywki z Call of Duty. Jednym z pierwszych zaprezentowanych produktów jest Stream Deck w motywie Cerberusa, czyli czarno-pomarańczowy kontroler do tworzenia treści na żywo.
Z kolei Origin PC zaoferuje gotowe zestawy komputerowe zoptymalizowane pod Call of Duty, w tym laptopy i desktopy. Wśród zaprezentowanych produktów znalazł się mocno stylizowany komputer z brandingiem BO6. Fani samodzielnego składania komputerów również znajdą coś dla siebie. Drop wprowadzi na rynek mechaniczne klawiatury, słuchawki i inne peryferia z motywami Call of Duty. Pokazano m.in. czarną klawiaturę z pomarańczowymi akcentami.
SCUF Gaming, specjalizująca się w kontrolerach, przygotowuje spersonalizowane pady. W zapowiedzi pokazano model w motywie Cerberusa, także w odcieniach czerni i pomarańczu. Pełny debiut partnerstwa Corsair i Call of Duty odbył się podczas TwitchCon w San Diego, który trwał od 20 do 22 września. Uczestnicy mogli przetestować nowy sprzęt na stoisku Corsair, a także wziąć udział w konkursach i sesjach streamingowych.
To nie pierwszy raz, gdy Call of Duty nawiązuje współpracę z producentami sprzętu – w zeszłym roku Activision współpracowało z SteelSeries przy produkcji keycapsów do Modern Warfare 3. Jednak partnerstwo Corsair jest znacznie szersze i bardziej zintegrowane.