Warhammer 40,000: Space Marine 2 z ważnymi zmianami. Twórcy przygotowali sporo dobrych usprawnień
Do Warhammer 40,000 Space Marine 2 trafiła właśnie zapowiadana duża aktualizacja. Wprowadza ona więcej przydatnych usprawnień, niż można było się spodziewać.
Jeszcze przed oficjalną premierą gry deweloperzy ujawnili, że część nowości zostanie udostępniona jeszcze we wrześniu. I słowa dotrzymali.
Twórcy obiecywali, że w tym miesiącu zostaną udostępnione prywatne lobby do rozgrywek PvE, sparringowa barka wojenna i wsparcie dla ultraszerokich monitorów. Jednak lista zmian jest znacznie dłuższa.
Nowe funkcje:
- Dodano Arenę Sparingową Hub dla przyjaznego PvP w trybach Operacji i Wiecznej Wojny.
- Obsługa Ultrawide na PC.
- Tryb prywatny dla operacji, pozwalający na grę solo z botami lub z jednym znajomym.
- Dodano sekcje "Co nowego" i "Wiadomość dnia".
- Opcja resetowania niestandardowych ustawień kolorów do domyślnych.
Poprawki rozgrywki i balansu:
- Ulepszenia narzędzia do oznaczania: lepsza responsywność i usuwanie niepotrzebnych obiektów.
- Pięść Mocy: zwiększone obrażenia dla w pełni naładowanych ataków.
- Ciężki karabin plazmowy: zwiększona podstawowa amunicja, zwiększony promień wybuchu i zmniejszone przegrzewanie się na strzał.
- Medyczne stymulatory oprócz faktycznego leczenia przywracają kwestionowane zdrowie
- Amunicję do granatnika pomocniczego można teraz uzupełniać tylko ze skrzynek z amunicją, a nie z nieskończonych skrytek.
Kampania:
- Zmniejszono agresywność wroga na poziomie trudności Weteran.
- Nieznacznie zmniejszono zdrowie gracza na poziomie trudności Weteran.
- Boty są teraz bardziej skuteczne: pomogą w strzelaniu z ostrości i celowaniu.
- Naprawiono błąd, który powodował, że boty zacinały się i kończyła im się amunicja na niektórych broniach.
Tryb Operacji:
- Dostosowano zasady pojawiania się wrogów Chaosu: zmniejszono maksymalną liczbę pojawiania się dla kilku typów wrogów.
- Perfekcyjne parowanie przywraca teraz pancerz za zabijanie pomniejszych wrogów.
- Zwiększono podstawowe obrażenia od uderzenia w ziemię dla szturmowców o 30%.
- Premie do pancerza wypadają teraz ze skrzyń rzadziej.
PVP:
- Ulepszono system odradzania graczy, aby zmniejszyć liczbę zabójstw przy odradzaniu się.
- Wyrzutnia z kotwiczką Straży Przedniej oszołamia i spowalnia wrogów, zamiast ich ogłuszać.
AI:
- Zmniejszono zdolność do ogłuszania wrogów atakami dystansowymi.
- Zmniejszono celność wrogów walczących z dystansu podczas atakowania spoza ekranu lub w walce wręcz.
- Poprawiono ataki Zoanthrope, Termagant i Rubryczne Marine oraz statystyki zdrowia.
Personalizacja:
- Rozwiązano problemy z ikonami kolorów dla kilku ustawień wstępnych kolorów.
- Dostosowano wymagania dotyczące odblokowania niektórych części pancerza Straży Przedniej.
- Dodano "Wzór nagolenników", aby pancerz nóg był bardziej konfigurowalny.
Mapy:
- Naprawiono problemy z blokowaniem postępów i drobne błędy kolizji na kilku poziomach.
- Poprawiono gęstość i czas trwania burzy piaskowej.
Ogólne poprawki:
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że zmiana wyposażenia w trakcie operacji przywracała zdrowie gracza.
- Poprawiono responsywność zdolności plecaka skokowego.
- Naprawiono kilka błędów wpływających na broń, pancerze i atuty.
- Naprawiono problemy z interfejsem, animacjami i lokalizacją.
Jednak to nie wszystko, ponieważ zaimplementowano szereg poprawek likwidujących pomniejsze błędy. Dlatego szczegółowe omówienie znajdziecie w tym miejscu.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Warhammer 40,000: Space Marine 2.