Halo miał być “game changerem”. Były deweloper przerywa milczenie
Intrygujące informacje na temat anulowania trybu w Halo wypłynęły za pośrednictwem profilu LinkedIn - Mike'a Cloppera, obecnie dyrektora ds. projektowania w Raven Software.
Deweloper, który wcześniej pełnił funkcję dyrektora gry w studiu Some Affinity, uchylił rąbka tajemnicy dotyczącego tajemniczego trybu Battle Royale, który miał pojawić się w Halo Infinite.
Według relacji Cloppera, kierował on zespołem projektantów pracujących nad tym ambitnym przedsięwzięciem. "Wierzę, że ten tryb mógł być prawdziwym game changerem dla serii. Uwielbialiśmy w niego grać, a praca nad nim była fantastycznym doświadczeniem, pomimo jego ostatecznego anulowania" - napisał w swoim poście.
Projekt, który według niepotwierdzonych doniesień nosił kryptonim "Tatanka", pozostaje owiana tajemnicą. Microsoft ani 343 Industries nigdy oficjalnie nie potwierdziły jego istnienia, a powody anulowania również pozostają nieznane.
Warto jednak zachować pewien dystans do tych rewelacji. Choć wypowiedź pochodząca bezpośrednio od osoby zaangażowanej w projekt brzmi wiarygodnie, należy pamiętać, że ocena niezrealizowanego projektu przez jego twórcę może być nacechowana subiektywizmem. Tym bardziej, że wobec braku finalnego produktu, trudno zweryfikować, na ile optymistyczne przewidywania mogłyby się sprawdzić w rzeczywistośc
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Halo Infinite.