Zachwycające demo techniczne Square Enix prezentuje możliwości DirectX 12

Na wczorajszej konferencji Microsoft Build gigant z Redmond nie tylko przechwalał się rewelacyjnymi prognozami popularności Windows 10. Firma zaprezentowała również, we współpracy ze Square Enix, znakomite demo techniczne, które wykorzystało możliwości bibliotek DirectX 12.
Szef ekipy odpowiedzialnej za powstawanie Final Fantasy XV wypowiedział się w trakcie trwania konferencji Microsoft Build i zaprezentował najnowsze demo techniczne opracowane przez Square Enix. Wykorzystano przy tworzeniu "Witch Chapter 0 [cry]" biblioteki DirectX 12, co zapewniło rewelacyjny poziom wizualny. Oczywiście cała prezentacja odbyła się w czasie rzeczywistym, co Microsoft podkreśla w drugiej części demonstracji (zatrzymanie klatki i swobodne operowanie kamerą).
Demo techniczne Witch Chapter 0 [cry] zostało opracowane przede wszystkim przez deweloperów dema Agni's Philosophy, które opublikowano w 2012 roku w celu pokazania możliwości silnika Luminous Studio. Najnowsze demo daje wyraz postępów w pracach całej firmy nad rozwojem graficznym. W trakcie wystąpienia zaznaczono, że stworzenie takiego poziomu grafiki było możliwe również dzięki wykorzystaniu technologii NVIDIA - przede wszystkim pecetowych układów GTX Titan X-4 way SLI.



