Super Mario Party Jamboree z fenomenalnym startem w Japonii. Wyniki mówią same za siebie...
Październik trwa w najlepsze, a to oznacza, że jesienny zalew produkcji nie ustaje. Niemal każdego tygodnia pojawiają się nowe produkcje, które przyciągają całe tabuny fanów do swoich wirtualnych światów. Fala nowości jest tak ogromna, że w gruncie rzeczy trudno temu sprostać - można odnieść wrażenie, że niemożliwym jest, by ją opanować.
To jednak oznacza, ze wszyscy - nawet ci najbardziej wybredni fani - są w stanie znaleźć coś dla siebie. Mnogość gatunkowa to zawsze duży plus, a wraz z liczbą premier, rośnie oczywiście także ich rozstrzał. I widać to na różnego rodzaju rankingach sprzedaży, które stanowią prawdziwą przeplatankę różnorodności. Zresztą, spójrzcie choćby na najlepszą dziesiątkę ostatnich dni w Kraju Kwitnącej WIśni:
Sprzedaż gier w Japonii (14.10 - 21.10)
- [NS] Super Mario Party Jamboree – 227 569
- [PS5] Professional Baseball Spirits 2024-2025 – 69 078
- [NS] Zelda: Echoes of Wisdom – 13 273 (w sumie: 281 312)
- [PS5] Dragon Ball Sparking Zero – 12 928 (w sumie: 76 850)
- [PS5] Metaphor: ReFantazio – 12 492 (w sumie: 95 319)
- [NS] Mario Kart 8 Deluxe – 7605 (w sumie: 6 033 177)
- [NS] Minecraft – 5408 (w sumie: 3 657 912)
- [NS] Animal Crossing: New Horizons – 4665 (w sumie: 7 935 333)
- [PS4] Metaphor: ReFantazio – 4610 (w sumie: 29 995)
- [PS5] Silent Hill 2 – 4287 (w sumie: 33 661)
Jak widzicie, największe zainteresowanie wygenerowała najświeższa produkcja z uniwersum hydraulika - Super Mario Party Jamboree. Nowa imprezówka zaliczyła mocny start, choć trzeba wspomnieć także o Professional Baseball Spirits 2024-2025, które znalazło blisko 70 tysięcy odbiorców na samym PS5. Nieźle!