Concord był ryzykownym projektem. Firewalk żegna się z fanami i ujawnia kulisy produkcji
Concord i Firewalk Studios definitywnie przechodzą do historii. Przyszedł więc czas pożegnania.
Niedawno Sony Interactive Entertainment ogłosiło, że likwiduje Firewalk Studios oraz przejęte w 2022 roku Neon Koi, które miało stworzyć mobilną grę akcji.
Wiemy już, że ani jedna, ani druga firma nie otrzyma szansy na zrealizowanie swoich planów. Dlatego Firewalk Studios postanowiło pożegnać się z fanami. Co ciekawe, w opublikowanym oświadczeniu zostały ujawnione kulisy produkcji Concorda i cechy, jakimi tytuł miał się wyróżniać.
Firewalk żegna się po raz ostatni.
Firewalk zaczęło się od pomysłu, aby przynieść radość z gry wieloosobowej szerszej publiczności. Po drodze zebraliśmy niesamowity zespół, który był w stanie:
– Przejść od nowego startupu do zespołu podczas globalnej pandemii: Firewalk został założony w 2018 roku i przez pierwsze kilka lat był bardzo mały, wchodząc w pełną produkcję dopiero w 2022 roku.– Zbuduować nowy, spersonalizowany silnik FPS nowej generacji w Unreal 4 -> 5, zapewniający najwyższej klasy wrażenia z rozgrywki, piękne światy i wydajne doświadczenie techniczne 60 klatek na sekundę na stabilnym i skalowalnym zapleczu na PS5 i PC setkom tysięcy graczy w naszej wersji beta.
– Zarządzać akwizycją / integracją przy jednoczesnym przygotowaniu testów technicznych i wstępnych.
– I ostatecznie dostarczyć graczom świetną grę FPS, nawet jeśli odniosła mniejszy sukces, niż się spodziewano, na silnie skonsolidowanym rynku.
Po drodze podjęliśmy pewne ryzyko – łącząc aspekty karcianych bitew i bijatyk ze strzelankami pierwszoosobowymi – i chociaż niektóre z tych i innych aspektów IP nie wyszły tak, jak się spodziewaliśmy, pomysł wprowadzenia nowych rzeczy do świata jest kluczowy dla rozwoju tego medium.
Talenty w Firewalk i poziom indywidualnego rzemiosła są naprawdę światowej klasy, a zespoły w Sony Interactive Entertainment i w całej branży będą miały szczęście z nimi współpracować. Prosimy o kontakt z działem rekrutacji w PlayStation w celu uzyskania odpowiedzi i podziękowanie wszystkim zespołom, partnerom i fanom, którzy wspierali nas w tym procesie.
Do zobaczenia w Nawałnicy.
– Firewalk Studios...
[Koniec transmisji]
Firewalk is signing off one last time.
— Firewalk (@FirewalkStudios) October 29, 2024
Firewalk began with the idea of bringing the joy of multiplayer to a larger audience. Along the way we assembled an incredible team who were able to:
- Navigate growing a new startup into a team during a global pandemic: Firewalk was…