Sony zachęca do zakupu PS5 w nowej reklamie. Gracze krytykują zbyt dużą liczbę remasterów
Sony opublikowało nową reklamę PlayStation 5. Reakcje graczy pod filmikiem nie są jednak przesadnie entuzjastyczne.
W nowej reklamie PS5 Sony przekonuje, że "najlepszy czas na zabawę jest teraz". Jak widać po komentarzach na oficjalnym kanale PlayStation reakcje na taki przekaz nie są zbyt pozytywne. W dyskusji pod filmikiem, namawiającym do zakupu PS5, aż roi się od komentarzy, że na platformie Sony brakuje świeżych, interesujących exclusivów od deweloperów first party. Jednym z najwyżej ocenianych komentarzy jest ten, że "PS5 sprawia bardziej wrażenie bycia PS4 Pro Pro".
Faktycznie, w rzeczonej reklamie pojawiają się przede wszystkim remastery gier dostępnych na PS4 i starsze już produkcje, takie jak Gran Turismo 7 z 2022 roku. Z nowszych przedsięwzięć Sony chwali się tutaj wyłącznie Helldivers 2 oraz Rise of the Ronin, grą Team Ninja z 2024 roku, której nie udało się przekonać do siebie zbyt wielu recenzentów (średnia na poziomie 7,6/10).
Szczególnym argumentem do zakupu PS5 ma być Helldivers 2. W reklamie temat tej strzelanki pojawia się wielokrotnie, nawet w komunikatach, które wysyłają do siebie aktorzy.
Jednym z ostatnich niewypałów wydawniczych firmy jest Concord. Okazało się, że Sony zdecydowało się nie tylko na wycofanie produkcji ze sprzedaży, ale też na całkowicie zamknięcie studia Firewalk.