GTA VI zwali z nóg graczy. Były twórca mówi, czego się spodziewać po nowej grze Rockstar Games
Grand Theft Auto VI to najbardziej oczekiwana gra wideo w najbliższej przyszłości. Produkcja ukaże się po 11 latach od premiery poprzedniej części, dlatego Rockstar Games zdaje sobie sprawę z tego, że gracze mają wobec niej spore oczekiwania. Były pracownik zapewnia jednak, że firma zamierza im sprostać.
Niedługo minie rok od opublikowania pierwszego zwiastuna GTA VI, a do premiery wciąż jest sporo czasu. Od tamtej chwili Rockstar Games nie podzieliło się żadnymi nowymi informacjami, więc fani szukają jakichkolwiek poszlak, gdzie tylko się da. Na temat produkcji w końcu postanowiła się wypowiedzieć osoba, która miała z nią styczność.
Niedawno do Sieci trafił wywiad z byłym głównym projektantem GTA 6, Benem Hinchliffe, gdyż pracował w Rockstar Games w latach 2009-2021. Mimo iż nie jest już jego częścią, jest on przekonany, że jego dawni współpracownicy pracują obecnie już nad eliminacją błędów.
Ben Hinchliffe uważa, że Grand Theft Auto VI ma być niezwykle realistyczną produkcją, a zachowanie NPC-ów to aspekt, który przyczyni się do tego, że o grze będzie się dyskutować jeszcze wiele lat po premierze.
Musisz spojrzeć na to, jak każda gra stworzona przez Rockstara ewoluowała. Każdy element regularnie posuwa się do przodu w kierunku realizmu w odczuwaniu i tego, jak zachowują się ludzie. Ten cykl rozwoju powtarza się za każdym razem. Myślę, że zwali ludzi z nóg i sprzeda się, jak zawsze, w ogromnych ilościach. Nie mogę się doczekać, aż wpadnie w ręce graczy. Myślę, że po raz kolejny podnieśli poprzeczkę. Zawsze tak robią i zrobili to ponownie z GTA 6.
Były twórca zdradził również, że główne misje zostały zaprojektowane tak, aby dać graczom więcej swobody w realizacji postawionego celu.
Ex-lead designer Ben Hinchliffe stated that GTAVI is in the bug fixing phase and that mission design, which gives players freedom is what makes the game good.
— GTA 6 Countdown ⏳ (@GTAVI_Countdown) November 4, 2024
He’s also excited to see how much the game has changed since he left in 2021.
Full interview:https://t.co/UiV1h1YWof pic.twitter.com/79rzROWHee
Oprócz tego deweloper, który obecnie pracuje w Just Add Water, czyli u twórców Sniper Elite VR, podzielił się ciekawostkami na temat projektowania gier czy jak kupno Meta Quest 2 sprawiło, że deweloper zdecydował się rozstać z Rockstar Games po 13 latach współpracy. Dlatego poniżej możecie zapoznać się z całym wywiadem, który trwa 48 minut.