Funkcja Game Boost na PS5 Pro. Elden Ring wciąż nie działa w 60 fps w trybie Jakości

Gry
2134V
PS5 Pro
Bartosz Dawidowski | 07.11, 11:09

Na konsolach Elden Ring działało jeszcze niedawno najlepiej na Xbox Series X. Czy zmienia tutaj coś premiera PS5 Pro?

Bazowy model PS5 przegrywa w starciu z XSX w Elden Ring, o czym pisaliśmy niedawno w tym newsie. Posiadacze konsoli Sony od dawna proszą o konkretne poprawki, ale FromSoftware niestety nie wydaje się zainteresowane takim patchem. Najważniejsze pytanie jest zatem takie: czy PS5 Pro poprawia problematyczny framerate w Elden Ring?

Dalsza część tekstu pod wideo

Mówimy tutaj oczywiście tylko o funkcji "Game Boost", bo Elden Ring nie otrzymało stosownej aktualizacji dla PS5 Pro (i możliwe, że już jej nie otrzyma). Sprawdźmy zatem, jak hit FromSoftware sprawuje się na PS5 Pro w porównaniu z bazowym modelem PS5.

W analizie DigitalFoundry wychodzi na to, że framerate jest lepszy w trybie Jakości (bez RT) średnio o 10-15 klatek na sekundę na PS5 Pro. Niestety nadal możemy tylko pomarzyć w takim module o zabawie w stabilnych 60 fps. Elden Ring wciąż gubi klatki na PS5 Pro, spadając regularnie w okolice 50 fps.

Ciekawie wypada w poniższym filmiku porównanie działania gry na PC i PS5 Pro (3:38 nagrania). PC z kartą graficzną RX 6800 nie ma prawie żadnych problemów z utrzymywaniem 60 fps, w przeciwieństwie do konsol Sony.

Źródło: https://youtu.be/DboUQbAlVy4

Komentarze (114)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper