Kolekcja Metal Gear Solid ulepszona na konsolach. Lepsza grafika po ponad roku
Najpierw na PC, a teraz na konsolach. Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1 zyskało funkcje, które poprawiają jakość obrazu. Przynajmniej troszeczkę.
Stworzenie zremasterowanego pakietu gier nie jest takim łatwym zadaniem, jak mogłoby się wydawać. Najpierw fatalna jakość Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition od Grove Street Games, a później Konami zaserwowało nam pierwszą część zestawu Metal Gear Solid: Master Collection. Chociaż akurat w tym przypadku ciężko mówić o odświeżeniach, gdyż zmiany w grafice były minimalne.
Pod koniec września aktualizacja oznaczona numerem 2.00 trafiła na PC. Twórcy potrzebowali niemal dwóch miesięcy, aby ten właśnie patch został wydany na konsolach. Aktualizacja dodaje nowe opcje w ustawieniach grafiki, które pozwalają na skalowanie obrazu do wyższych wartości. Grafika będzie zatem nieco ostrzejsza, ale nie spodziewajcie się cudów. W dodatku funkcje te są dostępne wyłącznie w Sons of Liberty i Snake Eater.
Oprócz tego gracze mogą od teraz przypisać przyciski kontrolera w menu. Posiadacze Switcha niestety dostali bardzo okrojoną wersję aktualizacji, ponieważ skalowanie obrazu dostępne jest tylko na dużych konsolach. Nie jest to jednak szczególne zaskoczenie.
Poniżej możecie znaleźć całą rozpiskę ustawień. Oficjalna lista zmian.
Patch 2.00 (kliknij, aby powiększyć)
Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1 zadebiutowało 24 października 2023 roku na PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox Series X|S, Nintendo Switch oraz PC.