Wiedźmin 4 podąży drogą „dziedzictwa” Wiedźmina 3. CD Projekt RED chce stworzyć najlepszą grę
Końcówka listopada przyniosła kilka intrygujących szczegółów dotyczących nowego tytułu z wiedźmińskiej sagi. Wiedźmin 4 „przynajmniej dorówna” wcześniejszej przygodzie Geralta.
CD Projekt RED w ostatnim raporcie finansowym podzieliło się bardzo dobrą wiadomością – Wiedźmin 4 wkroczył w fazę pełnej produkcji. Co więcej, firma zatrudnia kolejnych specjalistów do prac nad innymi rozwijanymi projektami.
Za sprawą ostatniego wywiadu z Michałem Nowakowskim poznaliśmy kilka istotnych konkretów na temat dalszych planów Polaków. Jeden z głównych przedstawicieli spółki zapewnia, że zespół wyciągnął wnioski z feralnej premiery Cyberpunka 2077 – a nowa produkcja będzie większa niż Wiedźmin 3: Dziki Gon i lepsza niż futurystyczna pozycja ukazująca Night City w pełnej krasie.
Co by nie mówić, CD Projekt RED mierzy się z ogromnymi oczekiwaniami graczy. Wielu entuzjastów elektronicznej rozgrywki pokochało przygodę Geralta, i nie ukrywają, że czekają także na nową odsłonę sagi.
Reżyser Wiedźmina 4, Sebastian Kalemba, niedawno zamieścił wpis informujący o dalszym etapie prac nad produkcją. Jeden z graczy stwierdził jednak, że niezależnie od starań polskiego studia, nic nie jest w stanie przebić Wiedźmina 3.
Wiedźmin 4 jednak nie spróbuje pobić wcześniejszej części serii – jak podkreślił Kalemba, twórcy chcą „przynajmniej dorównać temu dziedzictwu” i pracują nad stworzeniem możliwie jak najlepszej gry.
Nic nie przebije Wiedźmina 3, zwłaszcza z zainstalowanymi dodatkami.
I nie zamierzamy go pobić, ponieważ wciąż jesteśmy dumni z tego, co wtedy zrobiliśmy. Naszym celem jest przynajmniej dorównanie temu dziedzictwu, a jedynym sposobem, w jaki możemy to zrobić, jest pozostanie wiernym temu, co czyni Wiedźmina tym, czym jest, i po prostu stworzenie najlepszej możliwej gry!
And we're not out to beat it, since we're still so proud of what we did then. Our goal is to at least live up to that legacy, and the only way we can is to stay true to what makes the Witcher what it is, and to simply create the best game possible!
— Philipp Weber (@PhiWeber) November 27, 2024