Twórcy MotoGP 15 dobrze wykorzystują dodatkowy wolny rdzeń w procesorze Xbox One

Pierwsze zwiastuny MotoGP 15 już oglądaliśmy. Ekipa odpowiedzialna za MotoGP 14 oraz Ride nie odpuszcza i nadal serwuje nam kolejne motocyklowe produkcje. Tym razem deweloperzy wypowiedzieli się na temat gry w wersji na Xbox One.
Seria MotoGP zmierza po raz pierwszy na Xbox One. Włoskie studio Milestone zapewnia w wywiadzie z serwisem Gamingbolt, że już w przypadku Ride opanowało temat architektury XONE, więc nie ma obaw o działanie MotoGP 15 na sprzęcie Microsoftu. Andrea Basilio podkreślił w kontekście pracy przy XONE, że Milestone "wykonuje krok naprzód w MotoGP 15, wykorzystując zasoby mocy, które nie były zagospodarowane w Ride". O co chodzi dokładnie? O dodatkowy rdzeń CPU konsoli, który Microsoft jakiś czas temu uwolnił dla deweloperów w związku z odwróceniem się od Kinecta. Deweloper zaznaczył również, że XONE jest naprawdę prostym w opanowaniu hardwarem.
"Oczywiście wykorzystujemy dodatkową moc i faktycznie zanotowaliśmy duży skok, gdy mamy jeszcze jeden wolny rdzeń do dyspozycji. Sądzę, że gracze zyskają na tym usprawnieniu" - powiedział Basilio.




MotoGP 15 pojawi się na rynku 19 lipca, na XONE, PS4, X360, PS3, PS Vita i PC.
Pierwszy gameplay możecie sprawdzić poniżej (póki co tylko w wersji na PS4).