Netflix ma nowy HIT! Miliony przed telewizorami, choć opinie nie są entuzjastyczne
Streamingowy gigant ma powody do zadowolenia. Subskrybenci niemal rzucili się na grudniową premierę serwisu.
Pod koniec grudnia Netflix zaoferował kontynuację jednego ze swoich największych przebojów. 1. sezon „Squid Game” przyciągnął przed ekrany ponad 330 mln widzów, którzy poświęcili na sprawdzenie brutalnej rywalizacji aż 2,8 mld godzin. Na następne odcinki przyszło nam nieco poczekać, a ostatnie dane pokazują, że efekty prac koreańskich filmowców nie podbiły serc wszystkich recenzentów. Obecnie 84% branżowych dziennikarzy zachęca do seansu, choć statystyki pokazują, że odbiorcy nie potrzebowali zbyt wielu zachęt.
2. sezon „Squid Game” podbija Netflixa – już po kilku dniach od udostępnienia produkcja jest najpopularniejszym serialem na platformie! Rozgłos pierwszych odcinków tak mocno pomógł nowości, że jest to pierwszy w historii tytuł, który znalazł się na szczycie rankingu we wszystkich krajach, w jakich jest dostępna usługa.
2. sezon „SQUID GAME” to serial nr 1 w serwisie Netflix w 93 krajach.
Jest to pierwszy serial Netflix, który zadebiutował na pierwszym miejscu we wszystkich krajach, w których Netflix jest dostępny jednocześnie.
‘SQUID GAME’ season 2 is the #1 TV show on Netflix in 93 countries.
— Film Updates (@FilmUpdates) December 28, 2024
It is the first Netflix series to debut at #1 in all countries where Netflix is available simultaneously. pic.twitter.com/tDm5PSzi4p
Choć finał 2. sezonu budzi spore kontrowersje, wiele na to wskazuje, że entuzjaści historii nie będą musieli długo czekać na zwieńczenie emocjonującej walki pomiędzy Gi-hunem i Front Manem. Jak potwierdził niedawno Hwang Dong-hyuk, twórca i reżyser serialu, „Squid Game” otrzyma 3.sezon w 2025 roku – będzie to jednocześnie finał produkcji.