Call of Duty też przyłącza się do ratowania Los Angeles. Charytatywna akcja ma pomóc poszkodowanym
Pożary z Los Angeles stały się jedną z największych tragedii w historii tego regionu, która dotknęła setki tysięcy, a może nawet i milion osób. Branża gier, która tłumnie reprezentuje LA, łączy się z poszkodowanymi.
Oprócz Naughty Dog, Santa Monica Studio czy Insomniac Games, do akcji pomocy osobom poszkodowanym w wielkich pożarach z Los Angeles, dołącza się najpopularniejsza marka gier w USA, czyli Call of Duty, które to organizuje specjalne wydarzenie, abyśmy wspólnie mogli pomóc w tej sprawie. Activision-Blizzard oraz Microsoft organizują sprzedaż charytatywnego LA Fire Relief Pack.
Będzie to specjalna skórka dla gier Call of Duty: Warzone oraz Call of Duty: Black Ops 6, gdzie 100% dochodu ze sprzedaży zostanie przekazane na rzecz fundacji Los Angeles Fire Department Foundation oraz Direct Relief. Ta zaszczytna akcja ma okazję zrobić wiele dobrego dla regionu Los Angeles.
W obliczu niszczycielskich pożarów w Los Angeles, które dotknęły naszych przyjaciół, współpracowników i mieszkańców południowej Kalifornii, dodajemy pakiet LA Fire Relief do gier Black Ops 6 i Call of Duty: Warzone. Cały dochód firmy Activision ze sprzedaży pakietu LA Fire Relief zostanie przekazany fundacji Los Angeles Fire Department Foundation i Direct Relief.
In the wake of the devastating fires in Los Angeles impacting our friends, colleagues and residents in Southern California, we’re adding the LA Fire Relief pack to Black Ops 6 and Call of Duty: Warzone.
— Call of Duty (@CallofDuty) January 18, 2025
100% of Activision’s proceeds from purchases of the LA Fire Relief pack will… pic.twitter.com/aEQ3Aq4QW6
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Call of Duty: Black Ops 6.