Deweloperzy nowej odsłony God of War nie wiedzieli, że gra ma być anulowana? Jason Schreier wyjaśnia
Niedawno pojawiły się nowe informacje na temat anulowania nowej gry z serii God of War. Niewykluczone jednak, że nie były one prawdziwe.
Dziś społeczność PlayStation żyła tym, że Bluepoint Games, które tworzyło anulowany i oparty o model live-service God of Wara, nie było przygotowane na skasowanie projektu. Tymczasem branżowy dziennikarz Jason Schreier rzucił nowe światło na sprawę.
Widząc, jak duży rozgłos zyskuje sprawa, Jason Schreier postanowił zabrać głos na Bluesky i ją zdementować. Twierdzi on, że deweloperzy zostali powiadomieni o planach Sony.
Widziałem, że ta historia zyskuje dziś dużą popularność na Reddicie, ale to nieprawda. Ludzie w całej organizacji zostali poinformowani przed wydaniem mojego artykułu w zeszłym tygodniu.
Autor przytaczanego materiału z Video Games Chronicles Chris Scullion odniósł się do wpisu Schreiera i oświadczył, że umieścił w swoim tekście stosowną adnotację. Mimo to, nie jest jasne, jakie konsekwencje przyniesienie anulowanie projektu, który powstawał przez ostatnie kilka lat. Natomiast Bend Studios, którego ta sytuacja również dotyczy, niedawno oznajmiło, że nie zamierza się poddawać i nadal tworzyć gry dla fanów PlayStation.
I’ve seen this story getting a lot of traction on Reddit today but it’s not true. People across the org were informed before my article went out last week.
— Jason Schreier (@jasonschreier.bsky.social) 20 stycznia 2025 19:45
[image or embed]